مراقبت از پوست به روش گیاهی

از پوست سیب زمینی گرفته تا آبلیمو، استفاده از مواد طبیعی و خانگی یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها برای مراقبت از پوست صورت شماست.

از آنجایی که اکثر مواد طبیعی مفید برای پوست شما در اشپزخانه تان پیدا می شود می توانید خودتان ماسک های صورت طبیعی و مقرون به صرفه را آماده کنید.

با چند پیشنهاد جالب خانگی برای مراقبت از پوست به روش گیاهی آشنا شوید:

سیب زمینی خام

سیب زمینی خام یک روشن کننده ی پوست عالی است! سیب زمینی را خوب له کنید و روی صورت خود بزنید و پس از چند دقیقه با آب ولرم بشویید.

سیب زمینی برای درمان تیرگی زیر چشم نیز یک روش عالی است، لایه های نازک سیب زمینی را برش دهید و چند دقیقه روی چشم خود بگذارید، استفاده ی منظم از این روش پوست درخشانی به شما هدیه می دهد.

ماسک سیب زمینی

ترکیب عسل و دارچین

افرادی که دارای آکنه در پوست صورتشان هستند می توانند از ماسک خانگی عسل و دارچین استفاده کنند این ماسک گیاهی خانگی صورت به کاهش آکنه کمک می کند، علاوه بر این آلوئه ورا نیز یک مرطوب کننده ی طبیعی و عالی برای پوست های خشک مستعد آکنه است.

ماسک عسل و دارچین

معجزه ی زردچوبه

زردچوبه با خواص آنتی اکسیدانی و ضدعفونی کنندگی خود یک ماده ی فوق العاده برای روشن کردن پوست است، خمیر زردچوبه به درمان لکه کمک می کند.

می توانید زردچوبه را با کمی آبلیمو مخلوط کنید (یک قاشق زردچوبه و یک قاشق آبلیمو) سپس صورت خود را به وسیله ی این خمیر پوشش دهید و پس از ۱۰ دقیقه بشویید، از این روش می توانید دو بار در هفته استفاده کنید.

ماسک زردچوبه

با مراقبت از پوست به روش کره ای ها آشنا شود.

آب گوجه فرنگی

گوجه فرنگی به کوچک شدن منافذ پوست بسیار کمک می کند، آب گوجه فرنگی را با چند قطره لیمو ترکیب کنید و روی صورت خود بمالید، پس از چند دقیقه صورتتان را با آب ولرم بشویید. استفاده ی منظم از این روش نتیجه ی خوبی را به همراه خواهد داشت.

علاوه بر این گوجه فرنگی یک ماسک طبیعی برای از بین بردن جوش های سرسیاه است، برش های گوجه فرنگی را بر روی نواحی ای که مستعد جوش های سرسیاه هستند قرار داده و ماساژ دهید.

ماسک گوجه فرنگیجادوی شیر و عسل

شیر و عسل یک درخشش جادویی را به شما هدیه می دهند، بدون شک شما هم مثل همه ی خانم ها به درخشان شدن پوست خود اهمیت می دهید.

ماسک شیر و عسل

گلاب یک پیشنهاد اساسی

گلاب یکی از بهترین پیشنهادهاست که برای انواع پوست مناسب می باشد، می توانید آن را در یک بطری اسپری دار نگهداری کنید و دو بار در روز از آن استفاده کنید.

گلاب به تسکین و آرامش پوست و تعادل سطح PH کمک کرده و به پوست شما قابلیت ارتجاعی می دهد.

خواص گلاب برای پوست

این شش روش ساده که با ۶ ماده ی در دسترس تهیه می شوند به جوان سازی پوست شما کمک کرده و از کدر شدن و رنگ پریدگی پوست شما جلوگیری می کند.

علاوه بر همه ی این ها در نظر داشته باشید که شست و شوی صورت با مواد مناسب می تواند به سلامت پوست شما کمک کند، استفاده از حوله یکبار مصرف مناسب خصوصا در هنگام سفر از بسیاری از مشکلات و بیماری های پوستی جلوگیری خواهد کرد.

چگونه پوستی شفاف داشته باشیم؟

محصولات مرتبط:

حوله یکبار مصرف بسته ۱ عددی

محصولات مشابه ست ملحفه و روبالشی یکبار مصرف روبالشی یکبار مصرف زیرانداز پارچه ای ضد آب ملحفه رولی یکبار مصرف حوله یکبار [...]

ملحفه رولی

محصولات مشابه ست ملحفه و روبالشی یکبار مصرف روبالشی یکبار مصرف زیرانداز پارچه ای ضد آب حوله یکبار مصرف ۵ عددی ملحفه [...]

روبالشی یکبار مصرف

محصولات مشابه ست ملحفه و روبالشی یکبار مصرف حوله یکبار مصرف ۵ عددی زیرانداز پارچه ای ضد آب ملحفه رولی یکبار مصرف [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *