حوله یکبار مصرف «Hygienic towel»

امروزه حوله یکبار مصرف به دلیل کاربرد گسترده ی آن از استقبال بالایی برخوردار است. این حوله ها که از مواد مواد بهداشتی و مرغوب تهیه شده اند جایگزین مناسبی به جای حوله های معمولی هستند.

چرا باید از حوله یکبار مصرف استفاده کرد؟

یکی از اولین وسایلی که در هنگام سفر حتما داخل ساک و چمدان خود میگذارید بدون شک حوله است که قطعا به آن نیاز خواهید داشت اما از آن جایی که حوله وسیله ای حجیم است جای زیادی را اشغال می کند و علاوه بر آن شستن و خشک شدن آن در سفر ممکن است کمی سخت باشد در چنین شرایطی بهتر است از حوله های دستی کوچک و یا بهتر از آن از حوله یکبار مصرف مسافرتی استفاده کنید.

تنها یک بسته ی کوچک کم جا می تواند خیال شما را از بابت داشتن حوله ی آبگیر و بهداشتی راحت کند به طوری که مجبور نباشید بار سنگین تری را با خود حمل کنید.

این مساله خصوصا برای خانواده ها می تواند یک معضل باشد و حمل چندین حوله کاری دشوار بنابراین حوله های یکبار مصرف مسافرتی بهترین گزینه ی ممکن است.

حوله یکبار مصرف استخری، مسافرتی، آرایشگاهی، هتلی

همانطور که گفتیم یکی از مهم ترین کاربردهای این محصول به عنوان حوله مسافرتی است اما این حوله ها کاربردهای بیشتری دارند و امروزه به جهت رعایت بهداشت فردی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

این محصول خصوصا در آرایشگاه ها که رعایت بهداشت در آن ها بسیار مهم است تقریبا بدون جایگزین هستند و استفاده از آن ها به عنوان حوله یکبار مصرف آرایشگاهی و سالنی امری رایج است.

حتما شما هم از تصور حوله هایی که در آرایشگاه ها به صورت مشترک برای خشک کردن موها استفاده می شود نیز احساس بدی پیدا می کنید! البته که امروزه اکثر آرایشگاه ها حوله یکبار مصرف در اختیار مشتری قرار می دهند اما اگر آرایشگاه مورد نظر شما همچنان از حوله های دستی برای مشتریانش استفاده می کتد بهتر است خودتان دست به کار خرید یک بسته حوله یکبار مصرف آرایشگاهی شوید چرا که هم مقرون به صرفه است و هم بلافاصله بعد از استفاده می توانید آن را دور بیندازید.

این محصول به عنوان حوله یکبار مصرف استخری نیز قابل استفاده است و شما را از حمل حوله ی سنگین و شست  و شوی مجدد و مکرر حوله بی نیاز می کند.

به طور کلی حوله یکبار مصرف ۵ عددی پرسان «Parsan» برای استفاده در مسافرت، استخر، هتل، بیمارستان، استفاده مهمان و …  طراحی شده است.

این حوله یکبار مصرف با بسته بندی ۵ عددی و با ابعاد ۷۵ * ۴۰ سانتیمتر تولید شده و به فروش می رسد.

از مهمترین قابلیت های این محصول کاربردی پرسان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب جهت مسافرت ها، هتل ها، استخرها، آرایشگاه ها، بیمارستان ها و …
  • تهیه شده از مواد کاملا بهداشتی، ضد هرگونه حساسیت، نرم و لطیف
  • جذب آب بسیار بالا
  • با قابلیت ۴ تا ۵ بار شستشو

خرید حوله یکبار مصرف عمده

اگر صاحب یک سالن آرایشی، هتل، باشگاه و مراکزی از این قبیل هستید می توانید حوله یکبارمصرف را به صورت عمده از شرکت پرسان تهیه کنید. شما می توانید برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها با شماره تماس های موجود در سایت با ما ارتباط برقرار کنید.

در صورت تمایل برای خرید عمده می توانید حوله یکبارمصرف پرسان را در کارتن های ۳۰ عددی خریداری نمایید.

حوله های یکبار مصرف از جمله اقلام بهداشتی هستند که تولید آن ها از مواد درجه یک و بهداشتی یک ضرورت انکار نشدنی است.

این حوله ها که جنبه هتلی و مسافرتی دارند بسیار پر کاربرد بوده و علاوه بر هتل ها به عنوان حوله یکبار مصرف آرایشگاهی و استخری نیز دارای تقاضای زیادی هستند.

همچنین می توانید این محصول کاربردی را از شرکت تولیدی نرمدیس کالا به صورت عمده و مستقیم برای هتل ها، بیمارستان ها و … سفارش دهید.

این شرکت مبدع منسوجات بی بافت و دستمال‌ جادویی در ایران می باشد.