فنگ شویی در خانه داری

قطعا تا به حال کلمه ی فنگ شویی به گوشتان خورده است، شاید حتی افرادی را دیده باشید که به فنگ شویی معتقد هستند اما آیا با مفهوم  و کاربرد آن آشنایی دارید؟

فنگ شویی یعنی چه؟

فنگ شویی یک روش چینی جهت چیدمان اشیا و وسایل می باشد و هدف از آن جاری کردن انرژی مثبت، جذب شادی، تاثیر مثبت بر سلامتی و … است. به زبان ساده در فنگ شویی می آموزیم که با استفاده از اصول و روشی خاص انرژی مثبت را در محیط جاری کنیم. این اصول و روش های خاص به طور مثال می تواند شامل به کارگیری رنگ ها و وسایل در قسمت های مشخصی از محیط باشد.

ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با ۷ روش فنگ شویی برای خانه داری و نظافت منزل آشنا کنیم.

شاید مطالعه ی مطلب ۶ نکته کاربری برای نظافت منزل نیز برای شما مفید باشد.

مراقب پنجره ها باشید!

پنجره ها به تعبیری چشم های خانه ی شما هستند بنابراین پرده ها را شسته و تمیز نگه دارید همچنین مطمئن شوید که به درستی باز و بسته می شوند.

برای تمیز کردن پنجره ها می توانید از مخلوط آب و سرکه به نسبت مساوی استفاده کنید، پس از آن با استفاده از دستمال میکروفایبر سطوح سازگار با محیط زیست یک نتیجه ی بدون گرد و غبار برای پنجره ها رقم بزنید و انرژی مثبت را در خانه جاری کنید.

پنجره ها را باز بگذارید

پس از تمیز کردن پنجره ها آن ها را باز بگذارید تا هوای تازه آزادانه گردش کند و فضای منزل شما جان تازه ای بگیرد.

آشفتگی ها را از بین ببرید

آشفتگی هایی را که مستقیما روی زندگی شما تاثیر می گذارد مرتب کنید. وسایل دور ریختنی، لباس های کهنه، ظروف لب پر شده و مواردی از این دست را دور بریزید.

خانه را از بالا به پایین تمیز کنید

کل خانه ی خود را از بالا به پایین تمیز کنید حتی دیوارها را، وسایل خود را بدون استفاده از مواد شیمیایی تمیز کنید.

آشپزخانه، قلب خانه ی شما

در فنگ شویی اعتقاد بر این است که تمیز نگه داشتن آشپزخانه باعث جذب ثروت به سمت شما می شود، تمیز کردن گاز و هود را فراموش نکنید همچنین غذاهای فاسد و داروهای منقضی شده را دور بریزید.

محصولات مرتبط:

دستمال میکروفایبر شیشه

محصولات مشابه دستمال میکروفایبر سطوح دستمال میکروسافت اقتصادی دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال میکروفایبر شیشه پرسان دستمال های میکروفایبر [...]

دستمال میکروسافت اقتصادی (چند منظوره)

محصولات مشابه دستمال میکروفایبر سطوح دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال پرسان پلاس دستمال جادویی کوچک دستمال میکروسافت اقتصادی (چند [...]

دستمال جیر

محصولات مشابه دستمال جیر خودرو دستمال میکروفایبر سطوح دستمال شیشه دستمال جادویی کوچک دستمال جیر پرسان «Synthetic suede cloth» از مهمترین قابلیت [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *