پاک کردن شیشه ها د

پاک کردن شیشه ها حداقل دو یا سه بار در سال باید انجام شود. برای  پاک کردن شیشه ها در کمترین زمان و با بیشترین دقت توصیه می کنیم حتما این پست را تا انتها بخوانید.

اگر می خواهید از شر لکه های روی شیشه ها خلاص شوید به راحتی می توانید برای تمیز و براق کردن شیشه ها از پاک کننده های خانگی و طبیعی که در منزل دارید استفاده کنید.

خانه شما بازتابی از شخصیت شماست، همه چیز در خانه باید سازمان دهی شود. برای این منظور نیاز به انتخاب محصولات تمیز کننده با کیفیت و خوب دارید و باید برنامه زمانبندی داشته باشید.

آیا احساس می کنید علی رغم استفاده از پاک کننده های پنجره نتایج رضایت بخش نبوده است؟ گاهی اوقات، لکه هایی روی پنجره ها دیده می شوند ، که حاصل عدم استفاده از روش های تمیز کردن صحیح است. اگر از دستمال کاغذی، اسفنج پاره و کهنه و یا حوله های پرزی استفاده کنید همه تلاش هایتان هدر خواهد شد. بنابراین، مطمئن شوید که ابزار مناسب برای تمیز کردن پنجره ها را دارید، با استفاده از محصولات پرسان از نتیجه بخشی کار خود مطمئن باشید.

لوازم مورد نیاز برای تمیز کردن شیشه ها: شیلنگ آب یا یک سطل آب سرد، برس نرم، یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی، یک ظرف یا کاسه بزرگ، دستمال شیشه، سرکه یا محلول آمونیاک

درون کاسه ای، مایع ظرفشویی را با مقداری آب ولرم مخلوط کنید. برای تمیز کردن شیشه هایی که فقط خاک گرفته اند، فقط از این محلول استفاده کنید، به محلول شوینده تان کمی آمونیاک و یا سرکه اضافه کنید. برای اینکه شیشه ها شفاف تر شوند، می توانید از نشاسته ذرت نیز استفاده کنید و با استفاده از دستمال شیشه سطوح شیشه را کاملا دستمال بکشید. افزودن الکل به محلول شوینده نه تنها شیشه ها را بدون گذاشتن خط و یا خطوطی تمیز می کند، بلکه باعث می شود که آنها زودتر خشک شوند.

با استفاده از شیلنگ آب، شیشه پنجره را به خوبی مرطوب کنید.

وقتی شیشه کاملا خیس شد، با استفاده از برس و یا اسفنج شیشه را تمیز کنید. شیشه را از قسمت داخل، به صورت افقی یا عمودی تمیز کنید و قسمت بیرونی را برعکس آن انجام دهید، پس از خشک شدن شیشه، در صورت نیاز یکبار دیگر آن را برس بکشید.

اکنون با دستمال شیشه ، از بالای شیشه به پایین بکشید و شیشه را خشک کنید. اگر شیشه، خودش خشک شود، به احتمال زیاد شاهد لکه های خشک شده آب به روی شیشه خواهید بود.

از کاغذ و یا روزنامه های باطله نیز می توانید برای خشک کردن شیشه استفاده کنید.

محصولات مرتبط:

دستمال پرسان اقتصادی

محصولات مشابه دستمال جادویی ورقه ای دستمال شیشه دستمال جادویی بزرگ دستمال پرسان پلاس دستمال جادویی کوچک دستمال جادویی اقتصادی «Economic magical [...]

دستمال اقتصادی دو قلو

محصولات مشابه دستمال جادویی ورقه ای دستمال شیشه دستمال جادویی بزرگ دستمال پرسان پلاس دستمال جادویی کوچک دستمال جادویی اقتصادی «Economic magical [...]

دستمال جادویی پرسان پلاس

محصولات مشابه دستمال پرسان اقتصادی دستمال شیشه دستمال جادویی بزرگ دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال جادویی کوچک دستمال سفره جادویی پرسان [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *