بهداست در هتل

بدون شک سلامت و بهداشت یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در هر کجای دنیا باشید، باید به آن توجه کنید. اما مکان های عمومی که رفت و آمد به آنها زیاد و غیر قابل کنترل است باید بیشتر مورد توجه شما باشند.

یکی از این مکان ها، هتل ها هستند. در اکثر مسافرت ها افراد مجبور به استفاده از هتل هستند، اما چه خطراتی در این مکان ها وجود دارد؟ با توجه به اینکه تدارکات هتل پس از خالی شدن اتاق به خوبی آن را ضد عفونی می کنند اما بهتر است با خطرات بهداشتی موجود در هتل ها و فضاهای آلوده بیشتر آشنا شوید تا دچار دردسر نشوید.

چمدان: ابتدا باید بدانید که درصورت رعایت نکردن نکات بهداشتی شما می توانید برای هتل محل اقامت خود مضر باشید! چمدان ها یکی از محل های تجمع آلودگی ها هستند پس در صورت تمایل به اقامت در هتل، ابتدا چمدان همراه خود را ضد عفونی کنید تا برای کسی که بعد از شما در این اتاق ساکن می شود مشکلی ایجاد نشود.

کنترل تلویزیون: وسیله ای که شاید کمتر به آن توجه شود. کنترل تلویزیون می تواند به عنوان آلوده ترین بخش یک هتل به حساب بیاید، باید توجه داشته باشید که کنترل ممکن است توسط عوامل هتل هم ضد عفونی نشود، پس خودتان دست به کار شده و آن را ضد عفونی کنید.

سرویس بهداشتی: سرویس بهداشتی یکی از آلوده ترین مکان های اتاق یک هتل محسوب می شود؛ بخصوص بخش شیر آب و روشویی. این بخش ها در هتل مرتبا تمیز می شوند اما ممکن است به صورت کامل پاکساز نشوند، پس مراقب باشید.

میز تحریر: افراد وسایل مختلفی را بر روی میز تحریر قرار می دهند که می تواند آلودگی هایی به همراه داشته باشد و به مکانی برای تردد آزادانه میکروب ها تبدیل شود، توجه داشته باشید که میکروب ها حداقل تا ۴ روز می توانند روی این سطوح زنده بمانند. پس ضد عفونی کردن میز تحریر اتاق هتل خود را فراموش نکنید.

لیوان شیشه ای: برخی هتل ها برای استفاده مسافران از لیوان های شیشه ای استفاده می کنند. لازم به هشدار نیست که لیوان ها را حتما قبل از استفاده باید بشویید؛ خود شما حتما از این موضوع اطلاع دارید!

روتختی، بالش و ملحفه : یکی از بخش هایی که همیشه توسط عوامل هتل پاکسازی می شود، اما برای اطمینان بخشی بیشتر بهتر است پیش از سفر به همراه خود ملحفه و روبالشی های یکبار مصرف ببرید تا در اقامتگاه خود بدون استرس به استراحت بپردازید. توصیه ما به شما استفاده از ملحفه و روبالشی یکبار مصرف پرسان است.

فرش، موکت و مبلمان: یکی دیگر از بسترهای مناسب برای میکروب ها و باکتری در هتل، موکت ها، فرش ها و مبل ها هستند. این امر کاملا واضح است و نیازی به تأکید نیست. بهترین راه این است که حتما از دمپایی روفرشی استفاده کنید. دیگر اینکه اجازه ندهید بچه ها روی زمین بازی کرده، دراز بکشند یا بنشینند. بر روی مبلمان هم بهتر است از ضد عفونی کننده ها یا پارچه استفاده کنید.

پس همیشه برای استفاده از هتل به نکات بالا توجه کنید، بخصوص در زمان فعلی که ویروسی ناشناخته به نام کرونا ویروس در حال گسترش است توجه به خطرات بهداشتی موجود در هتل ها از گذشته بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.

محصولات مرتبط:

حوله یکبار مصرف بسته ۱ عددی

محصولات مشابه ست ملحفه و روبالشی یکبار مصرف روبالشی یکبار مصرف زیرانداز پارچه ای ضد آب ملحفه رولی یکبار مصرف حوله یکبار [...]

ملحفه رولی

محصولات مشابه ست ملحفه و روبالشی یکبار مصرف روبالشی یکبار مصرف زیرانداز پارچه ای ضد آب حوله یکبار مصرف ۵ عددی ملحفه [...]

روبالشی یکبار مصرف

محصولات مشابه ست ملحفه و روبالشی یکبار مصرف حوله یکبار مصرف ۵ عددی زیرانداز پارچه ای ضد آب ملحفه رولی یکبار مصرف [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *