راه کارهایی جهت تمیز کردن دیوار

تمیز کردن دیوارهای خانه احتمالا یکی از سخت ترین و وقت گیر ترین کارهایی است که ممکن است جهت نظافت منزل خود انجام دهید، احتمالا برای این کار از اعضای خانواده کمک می گیرید و یا ترجیح می دهید آن را به کل به شرکت های خدماتی و نظافتی بسپارید.

حتی اگر برای انجام این کار از نیروهای خدماتی استفاده کنید نیز ممکن است گاهی اوقات مجبور شوبد خودتان دست به کار شوید.

در این مطلب قصد داریم تا روش هایی را برای تمیز کردن دیوار به شما آموزش دهیم تا راحت تر و سریع تر بتوانید این کار را انجام دهید پس با ما همراه باشید.

قدم اول

ابتدا تمامی وسایل از جمله قاب عکس، وسایل تزئینی و … را از روی دیوار جمع آوری کنید. همچنین تمامی مبل ها و وسایلی که نزدیک به دیوار چیده شده اند را از دیوار فاصله دهید تا راحت تر بتوانید تمامی قسمت ها را تمیز کنید.

قدم دوم

با استفاده از یک جارو با دسته ی بلند که سری آن نیز زبر نباشد و بر روی دیوار خط و خش نیندازد گرد و خاکی که بر روی دیوار ها نشسته است را از پاک کنید.

قدم سوم

لکه گیری کنید! ابتدا تمامی قسمت های دیوار را که هر گونه لکی از جمله اثر انگشت، مداد و … روی آن مانده است تمیز کنید، برای این کار از مواد شوینده ی متناسب با لکه ها استفاده کنید. استفاده از جوش شیرین و آب گرم می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

می توانید این کار را قسمت به قسمت انجام دهید به طور مثال اول از اتاق خواب ها شروع کنید و بعد به سراغ حال و پذیرایی و آشپزخانه بروید.

قدم چهارم

در این مرحله یک سطل تهیه کنید و داخل آن آب و مواد شوینده بریزید. می توانید از کمی مایع ظرفشویی و  یا صابون استفاده کنید. به وسیله ی دستمال همه کاره تمام قسمت های دیوار را تمیز کرده و خشک کنید.

همچنین به جای استفاده از سطل می توانید محلول تمیز کننده را داخل یک بطری اسپری دار ریخته و بر روی دیوار اسپری کنید و دستمال بکشید.

اگر دستمال کشیدن قسمت های بالایی دیوار برای شما دشوار است و دسترسی به نردبان و یا چهارپایه ندارید می توانید سری تی خود را به محلول آغشته کرده و سپس شروع به تمیز کردن کنید

نکاتی در رابطه با تمیز کردن دیوار ها:

  • از شوینده های حاوی الکل برای این کار استفاده نکنید زیرا ممکن است رنگ دیوار را از بین ببرد.
  • قبل از اینکه سطح وسیعی از دیوار را به وسیله ی شوینده تمیز کنید ابتدا آن را بر روی قسمت کوچکی از دیوار که در معرض دید نباشد امتحان کنید.
  • در هنگام تمیز کردن دیوار چندین دستمال خشک آماده کنار دستتان داشته باشید تا در صورت نیاز از آن ها استفاده کنید.
  • برای پاک کردن لکه ی انگشت می توانید یک سیب زمینی را نصف کرده و آن را بر روی لکه ها بکشید.
  • همچنین فراموش نکنید که برای پاک مداد از روی دیوار می توانید به سادگی از پاک کن استفاده کنید.

محصولات مرتبط:

سری زمین شوی طنابی

محصولات مشابه زمین شوی طنابی دستمال یدک زمین شوی پد یدک زمین شوی زمین شوی نواری زمین شوی طنابی پرسان «Parsan» برای [...]

سری زمین شوی نواری

محصولات مشابه زمین شوی طنابی دستمال یدک زمین شوی پد یدک زمین شوی زمین شوی زمین شوی نواری پرسان «Parsan» برای تمیز [...]

زمین شوی نواری

محصولات مشابه زمین شوی طنابی دستمال یدک زمین شوی پد یدک زمین شوی زمین شوی زمین شوی نواری پرسان «Parsan» برای تمیز [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *