برق انداختن چراغ ماشین

اگر چراغ خودروی شما هم بعد از گذشت چندین سال مات شده و شفافیت اولیه خود را از دست داده و یا بر روی آن خط و خش ایجاد شده خواندن این مطلب به شما کمک می کند که تا حد زیادی این مشکل را بر طرف کنید. در این مطلب قصد داریم تا نحوه رفع کدر شدن چراغ ماشین را به شما آموزش دهیم.

مات شدن چراغ های خودرو علاوه بر اینکه جلوه و زیبایی ظاهر ماشین را از بین می برد باعث تاثیر در نور چراغ ها نیز خواهد شد.

روشی که میخواهیم به شما آموزش دهیم چندان سخت نیست و حتی زمان زیادی را نیز از شما نخواهد گرفت تنها کافیست چند مدل سمباده پوساب، آب و دستمال جیر خودرو در اختیار داشته باشید.

شاید مطالعه ی مطلب چگونه داخل خودرو را تمیز کنیم برای شما مفید باشد.

اما سمباده ی پوساب چیست؟ سمباده های پوساب معمولا برای پولیش کاری، صیقل دادن، از بین بردن خط و خش، زنگ زدگی و … مورد استفاده قرار می گیرند و در گریدهای مختلف (میزان زبری و نرمی) در بازار موجود می باشند.

برای انجام این کار ابتدا ۴ سمباده ی ۲۰۰، ۴۰۰، ۸۰۰ و ۳۰۰۰ تهیه کنید.

اگر برای انجام اینکار چراغ های ماشین را جدا نمی کنید مراقب باشید تا در هنگام سمباده زنی سمباده بر روی بدنه و رنگ خودرو کشیده نشود، برای اینکه مطمئن باشید می توانید اطراف چراغ ها را با کاغذ بپوشانید.

سمباده های پوساب برای سایش با آب ساخته شده اند بنابراین در تمامی مراحل می بایست ساییدن چراغ ها را با آب انجام دهید.

ابتدا کار را با سمباده ی ۲۰۰ شروع کرده و بعد به ترتیب از سمباده های ۴۰۰، ۸۰۰ و ۳۰۰۰ استفاده می کنیم.

پس از اینکه در ۴  مرحله از سمباده استفاده کردید نوبت به پولیش می رسد، برای اتمام کار دو دست پولیش نرم با پنبه بزنید و پس از آن کار شما تمام خواهد شد.

در حالت کلی برای برق انداختن بدنه ی خودرو و چراغ ها می توانید از دستمال ماشین یا همان دستمال میکروفایبر اتومبیل استفاده کنید.

این دستمال ها علاوه بر شستشو، خشک کردن و برق اندازی بدنه خودرو و چراغ ها جهت نظافت و چربی زدایی داشبورد، کنسولها و لوازم چرمی، پلاستیکی و فلزی داخل خودرو و همچنین نظافت صندلی ها و واکس و پولیش آنها مناسب است.

همچنین این دستمال های نطافت خودرو کارایی فوق العاده ای جهت واکس و پولیش بدنه اتومبیل داشته و ماندگاری طولانی و مقاومت زیاد در برابر شستشوی مکرر دارند.

محصولات مرتبط:

دستمال میکروفایبر شیشه

محصولات مشابه دستمال میکروفایبر سطوح دستمال میکروسافت اقتصادی دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال میکروفایبر شیشه پرسان دستمال های میکروفایبر [...]

دستمال میکروسافت اقتصادی (چند منظوره)

محصولات مشابه دستمال میکروفایبر سطوح دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال پرسان پلاس دستمال جادویی کوچک دستمال میکروسافت اقتصادی (چند [...]

دستمال میکروفایبر سطوح

محصولات مشابه دستمال میکروسافت اقتصادی دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال پرسان پلاس دستمال میکرو فایبر سطوح پرسان «Microfiber» یک [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *