راهکار های تمیز کردن گوشی موبایل

گوشی موبایل پرکاربردترین وسیله ای است که امروزه همه با آن سر و کار داریم و حتی تصور زندگی بدون آن غیر ممکن است. از گذراندن وقت در شبکه های اجتماعی و بازی های آنلاین تا یادگیری مطالب جدید و کسب درامد، همه و همه توسط اسمارت فون ها انجام می شوند. گوشی های هوشمند اگرچه زندگی را برای ما آسان کرده اند اما خطراتی نیز به همراه دارند.

این وسیله به دلیل استفاده مداوم، می تواند محل تجمع باکتری و میکروب ها باشد. شاید شما از آن دسته افرادی بودید که تا چند وقت پیش لزومی برای تمیز کردن گوشی موبایل خود نمی دیدید. ولی در حال حاضر موبایل می تواند عاملی برای انتشار ویروس کرونا و مبتلا کردن شما به این بیماری باشد. راهکار های زیر می تواند به شما در ضدعفونی کردن گوشی همراه کمک کند:

راه کارهایی برای تمیز کردن گوشی موبایل

  1. حتما تا به حال اسپری ها و دستمال های مخصوص تمیز کردن عینک را دیده اید. این ابزار ها اگرچه برای عینک تولید شده اند اما در پاک کردن گوشی های همراه نیز به خوبی عمل می کنند. شما می توانید آنها را فروشگاه های عینک تهیه کنید.
  2. اگر از مواد ضدعفونی کننده حاوی الکل استفاده می کنید، به هیچ عنوان الکل را مستقیم روی گوشی اسپری نکنید. ابتدا الکل را روی دستمال اسپری کرده و سپس گوشی را ضدعفونی کنید.
  3. حتما قبل از ضدعفونی کردن گوشی خود را خاموش کنید. پس از اتمام کار نیز ابتدا پنج دقیقه صبر کرده و سپس آن را روشن کنید .
  4. برای تمیز کردن گوشی باید دستمالی انتخاب کنید که بدون پرز بوده و از ایجاد هر گونه خط و خش روی گوشی شما جلوگیری کند. دستمال میکروفایبر یک گزینه عالی برای جلوگیری از لک شدن صفحه گوشی می باشد که می توانید از آن به صورت خشک استفاده کنید. این دستمال بدون اینکه پرز تولید کند، تمام میکروب ها را از بین برده و گوشی شما را برق می اندازد.

شاید مطالعه ی مطلب روش اصولی تمیز کردن لپ تاپ نیز برای شما مفید باشد.

محصولات مرتبط:

دستمال میکروفایبر شیشه

محصولات مشابه دستمال میکروفایبر سطوح دستمال میکروسافت اقتصادی دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال میکروفایبر شیشه پرسان دستمال های میکروفایبر [...]

دستمال میکروسافت اقتصادی (چند منظوره)

محصولات مشابه دستمال میکروفایبر سطوح دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال پرسان پلاس دستمال جادویی کوچک دستمال میکروسافت اقتصادی (چند [...]

دستمال جیر

محصولات مشابه دستمال جیر خودرو دستمال میکروفایبر سطوح دستمال شیشه دستمال جادویی کوچک دستمال جیر پرسان «Synthetic suede cloth» از مهمترین قابلیت [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *