طرز استفاده از دستمال جادویی

شاید تا به حال از خودتان پرسیده باشید که دستمال جادویی چیست و چه فرقی با دستمال های معمولی دارد؟ و اصلا طرز استفاده از دستمال جادویی چیست؟

دستمال جادویی چیست؟ یک پیشنهاد فوق العاده برای شما!

دستمال جادویی چیست؟ دستمال های جادویی نسل جدید دستمال ها برای گردگیری هستند که بدون بر جا گذاشتن ذره ای پرز و گرد و غبار می توانند سطح مورد نظر را به خوبی تمیز کنند. البته دستمال های جادویی توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند و ممکن است کیفیت و جنس متفاوتی داشته باشند. محصول تولید شده توسط شرکت پرسان از مواد طبیعی و ارگانیک و پارچه ی بدون پرز تهیه شده است.

طرز استفاده از دستمال جادویی

طرز استفاده از دستمال جادویی چگونه است؟ دستمال های جادویی را می توانید مانند سایر دستمال ها استفاده کنید و تفاوتی در طریقه ی مصرف ندارند، شما می توانید بسته به نیاز خود آن ها را کمی مرطوب کرده و یا از مواد شوینده استفاده کنید اما توجه کنید که دستمال های جادویی بدون استفاده از مواد شوینده نیز می توانند به خوبی سطح مورد نظر را تمیز کنند.


از مهمترین قابلیت های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل استفاده جهت نظافت کلیه سطوح از جمله سطوح ظریف و حساس مانند LCD، شیشه، سطوح استیل
  • قابلیت ۳ تا ۴ بار شستشو
  • بدون پرز و بدون نیاز به مواد شوینده
  • تهیه شده از مواد کاملا بهداشتی و طبیعی و ضد هر گونه حساسیت
  • پدیده ای برای ارتقا سطح بهداشت محیط های مسکونی، اداری و رستوران ها به صورت جایگزین دستمال های پارچه ای که محل تجمع انواع باکتری و قارچ های می باشند.

دستمال های جادویی قیمت مناسبی داشته و از آنجایی که قابلیت چندین بار شست و شو را نیز دارند خرید آن ها مقرون به صرفه می باشد.


نحوه شستن دستمال جادویی

دستمال جادویی عموما یکبار مصرف می باشد اما با این حال شما می توانید آن را ۳ تا ۴ مرتبه با آب شسته و مجدد استفاده کنید.

محصولات مرتبط:

دستمال پرسان اقتصادی

محصولات مشابه دستمال جادویی ورقه ای دستمال شیشه دستمال جادویی بزرگ دستمال پرسان پلاس دستمال جادویی کوچک دستمال جادویی اقتصادی «Economic magical [...]

دستمال اقتصادی دو قلو

محصولات مشابه دستمال جادویی ورقه ای دستمال شیشه دستمال جادویی بزرگ دستمال پرسان پلاس دستمال جادویی کوچک دستمال جادویی اقتصادی «Economic magical [...]

دستمال جادویی پرسان پلاس

محصولات مشابه دستمال پرسان اقتصادی دستمال شیشه دستمال جادویی بزرگ دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال جادویی کوچک دستمال سفره جادویی پرسان [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *