ضدعفونی سطوح در کرونا

این روزها دغدغه افراد پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و ضد عفونی کردن سطوح مختلف است.

ویروس کرونا اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی در چین شیوع پیدا کرد و به سرعت بیشتر کشورهای جهان از جمله ایران را درگیر کرد. آشپزخانه همیشه مهمترین و پرکاربردترین قسمت خانه محسوب می‌شود و به تبع آن در زمان شیوع ویروس کرونا به آسیب‌پذیرترین قسمت خانه هم تبدیل شده است.

بهترین موادی که برای تمیز و ضدعفونی کردن آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند، انواع مواد شوینده، آب ژاول یا وایتکس، الکل اتانول، پرکلرین و اپیمکس است. این مواد بهترین مواد مورد استفاده برای ضدعفونی کردن سطوح هستند اما برای ضد عفونی کردن صحیح به یک ابزار مهم دیگر احتیاج است که در ادامه با آن آشنا می شویم.

ضد عفونی کردن آشپزخانه را فراموش نکنید، بهتر است روزی سه بار با استفاده از مواد شوینده و دستمال مخصوص، شیرآلات و سینک ظرفشویی را کامل بشویید.

تمام سطح یخچال را با اسپری پاک‌کننده مناسب برای یخچال تمیز کرده و با یک دستمال آنتی باکتریال که به محلول الکل و آب آغشته شده، تمامی سطوح داخلی و خارجی یخچال را تمیز کنید.

برای تمیز کردن اپن آشپزخانه و خشک شدن سریع آن با آغشته کردن دستمال همه کاره میکروفایبر پرسان به مواد شوینده و اسپری‌های پاک کننده تمام سطح اُپن را تمیز کنید. سپس محلول آب ژاول و آب و یا محلول الکل و آب را روی سطح اپن اسپری کنید.

همچنین برای حفظ سلامتی و بهداشت در چنین شرایطی میبایست موارد زیر نیز رعایت شوند:

  • سطل زباله را مرتب خالی کنید و آن را نیز ضدعفونی کنید.
  • استفاده از دستمال همه کاره میکروفایبر پرسان به دلیل خاصیت آنتی باکتریالی باعث می شود تا احتمال جابجایی ویروس کرونا به وسیله دستمال به صفر برسد.
  • هر کدام از شما بنا به شغلی که دارید روزانه با افراد زیادی در ارتباط هستید و در این شرایط ویژه که ویروس کرونا در ایران شیوع پیدا کرده است باید نسبت به تمیز و ضدعفونی کردن محیط کار برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان دقت زیادی به خرج دهید.
  • علاوه بر ضدعفونی کردن محیط کار و خانه وسایلی که در طول روز از آن‌ها استفاده می‌کنید، مثل موبایل، سوئیچ و غیره را با محلول الکل ضدعفونی کنید.

سعی کنید با لباس‌های بیرون روی تخت و یا مبل نشینید.

محصولات مرتبط:

دستمال میکروفایبر شیشه

محصولات مشابه دستمال میکروفایبر سطوح دستمال میکروسافت اقتصادی دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال میکروفایبر شیشه پرسان دستمال های میکروفایبر [...]

دستمال میکروسافت اقتصادی (چند منظوره)

محصولات مشابه دستمال میکروفایبر سطوح دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال پرسان پلاس دستمال جادویی کوچک دستمال میکروسافت اقتصادی (چند [...]

دستمال میکروفایبر سطوح

محصولات مشابه دستمال میکروسافت اقتصادی دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال پرسان پلاس دستمال میکرو فایبر سطوح پرسان «Microfiber» یک [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *