باکتری های رختخواب

کارشناسان هشدار می‌دهند محیط تخت خواب افراد می‌تواند آلوده‌ترین محل برای تولید و ابتلا به انواع بیماری های مزمن باشد. میکروب های تختخواب یکی از اصلی ترین دلایلی هستند که می توانند واکنش های آلرژیک را در شما ایجاد کنند.

تخت خواب محل تولید بیماری است اما می توان با استفاده از رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ملحفه و روبالشی یکبار مصرف خطرات آن را کاهش داد.

بررسی‌ها نشان می‌دهند تعریق بدن هنگام شب می‌تواند محیط مناسبی برای رشد انواع آلودگی‌ها، عفونت‌ها و نیز رشد عوامل ذره‌بینی و حشرات و و میکروب ها ایجاد کند. لذا هر هفته باید ملحفه و روبالشتی ‌های خود را شسته و بالش و تشک باید در هر سال دو بار شسته شوند.

محیط مرطوب تخت خواب عامل موثری برای رشد کنه در رختخواب، کک و سایر حشرات ذره ‌بینی است. رشد این حشرات سبب تحریک واکنش‌ های آلرژیک، سرفه، خشکی چشم، برهم خوردن خواب و بروز آسم می‌شوند.

برای شستشوی بالش پر باید به شدت دقت کرد. آنها بلافاصله پس از شستشو باید خشک شوند زیرا در صورت کندی در دیر خشک شدن دچار کپک، جذب انواع میکروب و بوی نامطبوع می‌شوند.

استفاده از بالش و تشک نو، عدم خوردن هیچ نوع ماده غذایی در تخت خواب، تعویض لباس و جارو‌برقی کشیدن از جمله راهکار‌های حفظ نظافت تخت خواب است.

کارشناسان به ویژه هشدار می‌دهند در هنگام نگهداری از کودکان خردسال و یا بیماران بستری حفظ نظافت تخت خواب اهمیت دو‌چندانی پیدا می‌کند زیرا می‌تواند سبب بروز انواع کپک‌ها، قارچ‌ها و رشد باکتری‌ در رختخواب شود.

استفاده از ملحفه و روبالشتی یکبار مصرف و قرار دادن تشک در معرض آفتاب و شستشوی منظم آن می‌تواند خطر عفونی ‌شدن محیط تخت خواب را کاهش دهد.

ست ملحفه و روبالشی یکبار مصرف پرسان محصول مناسبی برای تامین سلامتی شما در هنگام خواب می باشد که توسط دستگاه های روز دنیا تولید و بسته بندی می شوند.

محصولات مرتبط:

حوله یکبار مصرف بسته ۱ عددی

محصولات مشابه ست ملحفه و روبالشی یکبار مصرف روبالشی یکبار مصرف زیرانداز پارچه ای ضد آب ملحفه رولی یکبار مصرف حوله یکبار [...]

ملحفه رولی

محصولات مشابه ست ملحفه و روبالشی یکبار مصرف روبالشی یکبار مصرف زیرانداز پارچه ای ضد آب حوله یکبار مصرف ۵ عددی ملحفه [...]

روبالشی یکبار مصرف

محصولات مشابه ست ملحفه و روبالشی یکبار مصرف حوله یکبار مصرف ۵ عددی زیرانداز پارچه ای ضد آب ملحفه رولی یکبار مصرف [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *