5 قسمت از خانه که فراموش می کنید تمیز کنید!

گردگیری خانه یکی از کارهایی است که معمولا خانم ها به صورت روزانه یا هفتگی انجام می دهند، معمولا قسمت هایی از منزل از جمله میزها، تلویزیون، وسایل دکوری و … که در معرض دید هستند اولین بخش هایی از خانه اند که تمیز می شوند اما قسمت هایی نیز وجود دارند که عموما در تمیزکاری های روزانه نادیده گرفته می شوند.

این نکات ریز معمولا نکات خانه داری هستند که افراد به آن ها توجه نمی کنند.

بخش اول نکات خانه داری تمیزکاری: ۵ قسمت از خانه که فراموش می کنید تمیز کنید!

در این جا ۵ قسمت از خانه که در هنگام تمیزکاری و نظافت منزل، آن ها را فراموش می کنید را با هم مرور میکنیم.

گلدان ها

گلدان ها علاوه بر زیبایی معمولا فضای انرژی بخشی در خانه ایجاد می کنند، اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به نگهداری از گیاهان علاقه دارید نظافت آن ها را فراموش نکنید. گلدان ها نیز همانند سایر وسایل می توانند پر از گرد و خاک و آلودگی باشند و این در حالی است که ظاهر زیبای آن ها ممکن است شما را گول بزند و نسبت به تمیز کردن آن ها غفلت کنید.

برگ های گیاهان نیز معمولا نیاز به گردگیری دارند که می توانید با استفاده از یک دستمال نخی نرم یا دستمال میکروفایبر و دستمال جادویی اصل آن را تمیز کنید.

نظافت گلدان ها

مطلب پیشنهادی: کاربرد دستمال های میکروفایبر در نظافت منزل

شوفاژها

قسمت رویی شوفاژها و یا حتی دیواره های آن پر از گرد و خاک هستند، این قسمت ها خصوصا اگر پشت مبلمان، وسایل یا زیر پرده قرار گرفته باشند معمولا از معرض دید دور مانده و تمیز کردنشان فراموش می شود.

نظافت رادیاتورها

قسمت بالایی کلید و پریزها و سیم ها

قسمت رویی کلید و پریزها می تواند پر از آلودگی و گرد و خاک باشد، علاوه بر این به دلیل اینکه این قسمت ها معمولا زیاد با دست در تماس هستند منبعی از آلودگی به شمار می روند.

همچنین سیم های لوازم برقی و … نیز  همواره پر از گرد و خاک بوده و از معرض دید دور می مانند.

نظافت کابل ها

درب ورودی و درب اتاق ها

علاوه بر دستگیره ها معمولا درب ها نیز می توانند کثیف و آلوده باشند خصوصا اگر لباس هایتان را پشت درب اتاق ها آویزان می کنید به این نکته بیشتر توجه کنید.

نظافت درب ها

زیر فرش ها

در هنگام جارو زدن ممکن است قسمت های زیر فرش را فراموش کنید، معمولا قسمت های زیر لبه های فرش پر از آشغال و گرد و غبار هستند.

نظافت زیر فرش ها

محصولات مرتبط:

دستمال پرسان اقتصادی

محصولات مشابه دستمال جادویی ورقه ای دستمال شیشه دستمال جادویی بزرگ دستمال پرسان پلاس دستمال جادویی کوچک دستمال جادویی اقتصادی «Economic magical [...]

دستمال اقتصادی دو قلو

محصولات مشابه دستمال جادویی ورقه ای دستمال شیشه دستمال جادویی بزرگ دستمال پرسان پلاس دستمال جادویی کوچک دستمال جادویی اقتصادی «Economic magical [...]

دستمال جادویی پرسان پلاس

محصولات مشابه دستمال پرسان اقتصادی دستمال شیشه دستمال جادویی بزرگ دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال جادویی کوچک دستمال سفره جادویی پرسان [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *