تمیز کردن تلویزیون

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که برای تمیز کردن تلویزیون های LED و LCD ابتدا شیشه پاک کن را روی صفحه نمایش اسپری کرده و سپس آن را با دستمال پاک کرده اید، اما تلویزیون شما نه تنها تمیز نشد، بلکه رد دستمال نیز به لکه های قبلی اضافه شد.

روش تمیز کردن صفحه تلویزیون با سایر لوازم منزل اندکی متفاوت است. برای اینکه رد دستمال و یا شیشه پاک کن روی صفحه نمایش باقی نماند بهتر است روش زیر را امتحان کنید:

وسایلی که برای این کار نیاز دارید شامل موارد زیر می شود:

  1. دستمال میکروفایبر
  2. محلول تمیز کننده صفحه نمایشگر

ابتدا تلویزیون را از برق بکشید. سپس مقداری از محلول تمیز کننده صفحه نمایشگر را روی دستمال میکروفایبر اسپری کرده و به صورت دایره ای صفحه نمایش تلویزیون را تمیز کنید. توجه کنید که محلول را نباید به صورت مستقیم روی تلویزیون اسپری کرد. این کار باعث آسیب رساندن به صفحه نمایش می شود.

اگر روی صفحه نمایش همچنان رد لک باقی بود، به هیچ عنوان با دستمال به تلویزیون فشار وارد نکنید. تنها کافیست یکبار دیگر مقداری از محلول را روی دستمال اسپری کرده و دوباره صفحه نمایش را پاک کنید.

از دستمال میکروفایبر می توان برای تمیز کردن پشت تلویزیون هم استفاده کرد. این دستمال ها بافت نرمی داشته و می توانید آن را به صورت خشک نیز استفاده کنید.

از دستمال های زبر تحت هیچ شرایطی استفاده نکنید. این دستمال ها ممکن است روی صفحه نمایش شما خط و خش بیندازند.

بسیاری از افراد برای پاک کردن شیشه تلویزیون از شیشه پاک کن استفاده می کنند. در صورتی که ترکیبات موجود در شیشه پاک کن باعث آسیب دیدن نمایشگر تلویزیون می شود. استفاده از محلول تمیز کننده صفحه نمایش بهترین راه برای تمیز کردن تلویزیون می باشد.

شاید مطالعه ی مطلب نکات مهم در خانه تکانی عید نیز برای شما مفید باشد.

محصولات مرتبط:

دستمال میکروفایبر شیشه

محصولات مشابه دستمال میکروفایبر سطوح دستمال میکروسافت اقتصادی دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال میکروفایبر شیشه پرسان دستمال های میکروفایبر [...]

دستمال میکروسافت اقتصادی (چند منظوره)

محصولات مشابه دستمال میکروفایبر سطوح دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال پرسان پلاس دستمال جادویی کوچک دستمال میکروسافت اقتصادی (چند [...]

دستمال جیر

محصولات مشابه دستمال جیر خودرو دستمال میکروفایبر سطوح دستمال شیشه دستمال جادویی کوچک دستمال جیر پرسان «Synthetic suede cloth» از مهمترین قابلیت [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

2 نظرات در مورد;نحوه تمیز کردن صفحه نمایش تلویزیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *