نظافت پنجره دوجداره

پنجره های قدیمی عموما از جنس فلز یا چوب ساخته می شدند و دارای شیشه های معمولی بودند اما مدل جدیدتری از شیشه ها امروزه استفاده می شود که ویژگی های بهتری نسبت به مدل های قدیمی دارند. از جمله این ویژگی ها می توان به انتقال کمتر حرارت به بیرون و همچنین سر و صدا اشاره کرد. این پنجره ها نیازی به رنگ آمیزی نداشته و از ایمنی بیشتری نیز برخوردارند.

جالب است بدانید که حدودا ۴۰% از انرژی و گرمای داخل ساختمان از طریق در و پنجره ها هدر می رود، استفاده از پنجره های دو جداره راه حل بسیار مناسبی جهت جلوگیری از اتلاف انرژی است.

همچنین اگر محل سکونت شما در محل های پر رفت و آمد یا نزدیک مدرسه و نظایر آن می باشد برای حل مشکلات سر و صداهای اضافی که باعث سلب آسایش شما می شوند بهترین پیشنهاد دو جداره کردن پنجره ها است.

در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با نحوه ی تمیز کردن و نظافت پنجره های دوجداره با شما صحبت کنیم.

بهترین روش برای تمیز کردن پروفیل های پنجره ی دوجداره کدام است؟

پروفیل های پنجره ها معمولا پس از مدتی به دلیل وجود گرد و غبار کثیف شده و رنگشان تغییر می کند، بهترین گزینه برای تمیز کردن این قسمت ها استفاده از آب و صابون است. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از مواد اسیدی و موادی که خاصیت خورندگی دارند برای تمیز کردن پروفیل ها استفاده نکنید.

استفاده از مایع و صابون علاوه بر اینکه خاصیت تمیز کنندگی بالایی دارند مانع از جذب آلودگی، دود و گرد و غبار بر روی پروفیل می شود.

برای پاک کردن شیشه های پنجره می توانید از مایع شیشه پاک کن و دستمال شیشه استفاده کنید که هیچ گونه رد و پرزی از خود به جا نمی گذارند.

پیشنهاد می کنیم مطلب بهترین روش پاک کردن شیشه کثیف را مطالعه کنید.

محصولات مرتبط:

دستمال پرسان اقتصادی

محصولات مشابه دستمال جادویی ورقه ای دستمال شیشه دستمال جادویی بزرگ دستمال پرسان پلاس دستمال جادویی کوچک دستمال جادویی اقتصادی «Economic magical [...]

دستمال اقتصادی دو قلو

محصولات مشابه دستمال جادویی ورقه ای دستمال شیشه دستمال جادویی بزرگ دستمال پرسان پلاس دستمال جادویی کوچک دستمال جادویی اقتصادی «Economic magical [...]

دستمال جادویی پرسان پلاس

محصولات مشابه دستمال پرسان اقتصادی دستمال شیشه دستمال جادویی بزرگ دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال جادویی کوچک دستمال سفره جادویی پرسان [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *