خواص میوه ها

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که نحوه ی تغذیه شما تا چه اندازه اصولی و سالم است؟ اگر پاسخ شما منفی است پس به شما توصیه م یکنیم کمی بیشتر به فکر سلامتی خود و اعضای خانواده تان باشید. اگر فرزند کوچک دارید آگاهی از نحوه ی تغذیه ی سالم در رشد جسمی و ذهنی آن ها تاثیر فراوانی دارد.

میوه ها از جمله خوراکی هایی هستند که مصرف درست و به اندازه ی آن ها در سلامت ما نقش بسیار پر رنگی ایفا می کنند. اما برخی از میوه ها هستند که علی رغم خواص بسیار زیاد معمولا کمتر به آن ها توجه می کنیم. پیشنهاد می کنیم در صورت امکان این میوه ها را برای یک بار هم شده امتحان کنید.

با خواص آووکادو، بلوبری، گریپ فروت، ازگیل و زالزاک آشنا شوید.

آووکادو

آووکادو میوه ای است به رنگ سبز و به شکل گلابی که چند سالی بیشتر از قبل بین مردم شناخته می شود. این میوه سرشار از اسید اولئیک، فیبر، و ویتامین سی بوده و از بروز پیری زود رس جلوگیری می کند.

این ماده احتمال ابتلا به سرطان از جمله سرطان سینه، پوست، پروستات و … را کاهش می دهد. بیمارانی که شیمی درمانی می شوند نیز می توانند از این میوه برای کم کردن عوارض شیمی درمانی استفاده کنند.

پیشنهاد می کنیم مطلب تاثیر تغذیه سالم بر سلامت انسان را مطالعه کنید.

خواص آووکادو

بلوبری

بلوبری میوه ایست که حتی اگر تا به حال آن را امتحان نکرده اید با اسانس آن در انواع و اقسام ژله ها و دسرها آشنایی دارید. این میوه علاوه بر اینکه دارای اثرات مثبت در جسم از جمله بهبود عملکرد قلب، دیابت، فشار خون و … است، برای سلامت روان نیز مفید است.

خواص بلوبری

گریپ فروت

این میوه یکی از شبیه ترین میوه ها به پرتقال از لحاظ ظاهر است و برای کاهش وزن و تناسب اندام بسیار مفید می باشد، گریپ فروت سرشار از ویتامین c و فیبر بوده و در فرآیند هضم غذا و سیستم گوارش تاثیر مطلوبی دارد.

خواص گریب فروتازگیل

ازگیل میوه ای کوچک و تقریبا قهوه ای رنگ است و دارای طبع سرد و خشک می باشد. این میوه دارای اسیدهای آلی، آهن، منیزیم،ویتامین ب ۲ و … بوده و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

خواص ازگیلزالزالک

این میوه که در طب سنتی زیاد از آن استفاده می شود برای بهبود خواب، کاهش اضطراب و جلوگیری از بیماری های کلیوی بسیار مفید است.

خواص زالزالک

به طور کلی میوه ها از جمه خوراکی هایی هستند که می بایست در سبد غذایی روزانه ی خانواده ها وجود داشته باشند، مصرف بیشتر میوه و غذاهای  سالم به شما در داشتن یک زندگی شاد کمک خواهد کرد.

منظور از غذاهای سالم غذاهای خانگی، بدون استفاده از مقدار زیادی نمک و روغن می باشد. استفاده از پد جاذب روغن می تواند به شما در گرفتن روغن اضافی غذا کمک کند.

محصولات مرتبط:

دستمال پرسان اقتصادی

محصولات مشابه دستمال جادویی ورقه ای دستمال شیشه دستمال جادویی بزرگ دستمال پرسان پلاس دستمال جادویی کوچک دستمال جادویی اقتصادی «Economic magical [...]

اسفنج جادویی نانو

محصولات مشابه دستمال پرسان اقتصادی کیسه چای و دمنوش سفره یکبار مصرف دستمال میکروفایبر سطوح اسفنج جادویی «Magical Sponge» ابر جادویی نانو [...]

سفره یکبار مصرف کاغذی

محصولات مشابه دستمال پرسان اقتصادی کیسه چای و دمنوش کیسه زباله رولی دستمال میکروفایبر سطوح سفره یکبار مصرف «Disposable tablecloth» سفره های [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *