3 ماسک صورت طبیعی و شگفت انگیز

داشتن پوست سالم و شفاف یکی از خواسته های هر فرد است که البته رسیدن به آن علاوه بر مسائل ژنتیکی و ارثی به عوامل متعدد زیادی بستگی دارد.

شاید شما نیز برخی از افراد را دیده باشید که بدون انجام دادن هیچ روتین پوستی با مراقبت خاصی پوستی بسیار سالم و زیبا دارند، با دیدن این افراد احتمالا از خودتان پرسیده اید که چرا پوست شما به اندازه ی آن ها شفاف و بی نقص نیست!

در نظر داشته باشید که هرچند کیفیت پوست شما ممکن است بر اساس عوامل ژنتیکی در اختیارتان نباشد به طور مثال برخی از افراد به طور ارثی زمینه چین و چروک و یا لک های پوستی را دارند، اما شما با روش هایی می توانید به بهبود کیفیت پوست خود کمک کنید.

یکی از این راه ها استفاده از محصولات مراقبت پوستی و ماسک های مخصوص صورت است، شما می توانید این ماسک ها را از فروشگاه های بهداشتی و یا داروخانه ها تهیه کنید اما بیایید یک روش بهتر، سریع تر و مطمئن تر را با هم امتحان کنیم.

ماسک صورت طبیعی و خانگی بسازید

پیشنهاد ما این است که به جای استفاده از ماسک صورت آماده از ماسک های طبیعی خانگی استفاده کنید که خودتان به راحتی می توانید در منزل آن ها را تهیه کنید.

در اینجا طرز تهیه ۵ ماسک صورت خانگی را به شما آموزش خواهیم داد.

ماسک هندوانه

بدون هیچ دردسری تنها کافیست آب هندوانه را بگیرید و آن را از صافی رد کنید، حالا با استفاده از یک پنبه ی بهداشتی آب هندوانه را به آرامی روی صورت خود بزنید.

پنبه را بر روی صورتتان نکشید و تنها به آرامی ضربه بزنید.

بهتر است این کار را قبل از خواب انجام دهید و اجازه دهید ماسک هندوانه روی صورتتان بماند سپس روز بعد آن را بشویید.

ماسک صورت هندوانه

ماسک خیار

خیار تاثیر شگفت انگیزی بر روی پوست صورت شما دارد، این میوه حتی می تواند اثرات ناشی از آفتاب سوختگی را نیز کم کند.

برای تهیه ماسک خیار تنها کافیست پوست خیار را گرفته و رنده کنید آن را از صافی رد کنید و آب آن را به وسیله یک پنبه به پوست صورتتان بزنید.

شما حتی می توانید از پوست خیار نیز به عنوان یک ماسک طبیعی استفاده کنید.

اگر پوستتان چرب است می توانید ترکیب خیار با کشک یا ماست را نیز امتحان کنید خیار را رنده و دو قاشق ماست اضافه کنید تا ترکیبی خمیری شکل حاصل شود، این ترکیب را حدودا یک ربع بر روی پوست صورتتان قرار داده و بعد بشویید.

ماسک صورت خیار

ماسک موز

برای بهبود لک های صورت یک موز را با چنگال له کنید و کمی آبلیمو به آن اضافه کنید این ماسک را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید و سپس با آب ولرم بشویید.

توجه داشته باشید که عوامل دیگری بر پوست صورت شما تاثیر گذار هستند به طور مثال تغذیه مناسب، نوشیدن آب کافی، استفاده از صابون یا شامپو مناسب پوست صورتتان و حتی بالشی که دست کم ۸ ساعت در طول شبانه روز صورتتان بر روی آن قرار دارد همگی می توانند تاثیرگذار باشند.

اگر قصد سفر و اقامت در هتل را دارید حتما یک ملحفه یکبار مصرف و هم چنین روبالشتی یکبار مصرف تمیز با خود همراه داشته باشید.

مطلب پیشنهادی: مراقبت از پوست به روش گیاهی و مراقبت از پوست به روش کره ای ها

محصولات مرتبط:

حوله یکبار مصرف بسته ۱ عددی

محصولات مشابه ست ملحفه و روبالشی یکبار مصرف روبالشی یکبار مصرف زیرانداز پارچه ای ضد آب ملحفه رولی یکبار مصرف حوله یکبار [...]

ملحفه رولی

محصولات مشابه ست ملحفه و روبالشی یکبار مصرف روبالشی یکبار مصرف زیرانداز پارچه ای ضد آب حوله یکبار مصرف ۵ عددی ملحفه [...]

روبالشی یکبار مصرف

محصولات مشابه ست ملحفه و روبالشی یکبار مصرف حوله یکبار مصرف ۵ عددی زیرانداز پارچه ای ضد آب ملحفه رولی یکبار مصرف [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *