برق انداختن سینک

به عنوان یک خانم خانه دار قطعا تمیز کردن سینک ظرفشویی برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است.

علی رغم اینکه ممکن است پس از هربار شست و شوی ظروف سینک را به سرعت خشک کنید اما در نهایت به جا ماندن لک و رسوب آب امری اجتناب ناپذیر است. علاوه بر این به دلیل اینکه آشپزخانه به طور کلی با سلامت و تغذیه ی ما در ارتباط است بنابراین تمیز کردن آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این مطلب به روش های متفاوت تمیز کردن سینک اشاره خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

مواد شوینده قوی مانند سفید کننده ها:

استفاده از سفید کننده و مواد شوینده ی قوی تاثیر فوق العاده سریعی در تمیز شدن سینک دارد اما مساله صرفا تمیز شدن نیست، استفاده ی زیاد از حد و مکرر از این مواد علاوه بر اینکه بر روی سلامتی ما تاثیر بدی خواهند گذاشت به دلیل مواد شیمیایی قوی و ترکیبات موجود در آن به مرور زمان باعث کاهش کیفیت استیل سینک خواهند شد.

توجه داشته باشید که این مواد به مدت طولانی بر روی سینک باقی نمانند زیرا در این صورت کار شما را سخت تر کرده و باعث ایجاد لکه خواهند شد.

با توجه به آنچه گفته شد می توانید از این مواد برای تمیز کردن سینک استفاده کنید اما نه به طور مکرر و مداوم.

در هنگام استفاده از مواد شوینده شیمیایی به خاطر داشته باشید که از مخلوط کردن مواد مختلف با یکدیگر خودداری کنید. این کار ممکن است باعث ایجاد گازهای سمی شود و به ریه ها و دستگاه تنفس شما آسیب وارد کند.

علاوه بر نکاتی که گفته شد استفاده از دستکش را فراموش نکنید. مواد شیمیایی به دلیل ترکیبات بسیار برای پوست دست شما بسیار خطرناک هستند.

شاید مطالعه ی مطلب اهمیت مراقبت از پوست دست برای خانم های خانه دار برای شما مفید باشد.

سرکه ی سفید:

روش تمیز کردن سینک ظرفشویی به وسیله ی سرکه یکی از روش هایی است که پیشنهاد می شود حتما آن را امتحان کنید.

سرکه به غیر از کاربرد از متداول خوراکی کاربرد تمیزکنندگی و ضدعفونی کنندگی نیز دارد و از آن می توانید برای موارد مختلف از جمله ضدعفونی کردن و جرم گیری ماشین لباسشویی، تمیز کردن سرویس بهداشتی، شستن و تمیز کردن شیرآلات استفاده کنید.

همچنین به طور خاص از سرکه برای تمیز و براق کردن ظروف استیل و سینک می توانید استفاده کنید.

می توانید سرکه را درون یک بطری اسپری ریخته و آن را روی سطح سینک و لکه ها اسپری کنید سپس کمی صبر کنید و آن را با دستمال پاک کنید.

ترکیب جوش شیرین و نمک:

در مطالب قبلی در رابطه با خواص شگفت انگیز جوش شیرین توضیح دادیم. برای تمیز کردن سینک نیز می توانید از این ماده به علاوه ی مقداری نمک استفاده کنید و یک تمیزکننده ی طبیعی بسازید.

این ترکیب برای براق انداختن سینک ظرفشویی و لک های قهوه ای ناشی از چای بسیار مناسب است.

پس از تمیز کردن سینک آن را بلافاصله با دستمال خشک کنید تا لکه ها تبخیر نشوند و رد آن ها بر روی سینک باقی نماند.

می توانید از دستمال میکروفایبر استفاده کنید تا تمیزی فوق العاده تری را تجربه کنید.

برای اینکه از به وجود آمدن لکه های سرسخت بر روی سینک خودداری کنید هنگامی که سینک شما خیس یا مرطوب است از گذاشتن وسایل فولادی و آهنی برای مدت طولانی بر روی سینک اجتناب کنید تا باعث ایجاد زنگ زدگی نشود.

محصولات مرتبط:

دستمال میکروفایبر شیشه

محصولات مشابه دستمال میکروفایبر سطوح دستمال میکروسافت اقتصادی دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال میکروفایبر شیشه پرسان دستمال های میکروفایبر [...]

دستمال میکروسافت اقتصادی (چند منظوره)

محصولات مشابه دستمال میکروفایبر سطوح دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال پرسان پلاس دستمال جادویی کوچک دستمال میکروسافت اقتصادی (چند [...]

دستمال میکروفایبر سطوح

محصولات مشابه دستمال میکروسافت اقتصادی دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال پرسان پلاس دستمال میکرو فایبر سطوح پرسان «Microfiber» یک [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

2 نظرات در مورد;چند روش ساده برای تمیز کردن سینک ظرفشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *