رعایت بهداشت در باشگاه

در این روز های کرونایی نه تنها نباید ورزش را کنار گذاشت، بلکه باید بیش از پیش به آن اهمیت داد. ورزش مداوم و روزانه علاوه بر اینکه سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کرده و بدن را در برابر انواع بیماری ها مقاوم می کند، از ابتلا به ویروس کرونا نیز پیشگیری کرده و در صورت ابتلا، خطر آن را به طرز چشمگیری کاهش می دهد. بنابراین سعی کنید ورزش را در برنامه ی روزانه خود قرار داده و به آن پایبند باشید.

شاید مطالعه ی مطلب فواید ورزش برای سلامتی نیز برای شما مفید باشد.

بهتر است به جای رفتن به باشگاه، تمرینات ورزشی خود را در خانه انجام دهید. اما اگر مجبور هستید به باشگاه بروید، رعایت پروتکل های بهداشتی را فراموش نکنید. تنها راهی که می تواند شما را از خطر ابتلا به ویروس کرونا نجات دهد، رعایت بهداشت فردی می باشد.

رعایت بهداشت در باشگاه نه تنها وظیفه ی ورزشکاران می باشد بلکه مدیریت مجموعه های ورزشی نیز باید پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

در ادامه به بررسی برخی از این موارد می پردازیم:

  1. دستگاه های ورزشی باید پس از استفاده توسط هر فرد، ضدعفونی شوند. بهتر است بین استفاده از هر دستگاه نیم ساعت فاصله باشد تا کار ضدعفونی کردن آن به صورت کامل انجام شود.
  2. مجموعه های ورزشی باید با استفاده از دستگاه تب سنج، میزان دمای بدن افراد را در بدو ورود اندازه گیری کرده و در صورت مشاهده مورد مشکوک، از ورود فرد به باشگاه جلوگیری کنند.
  3. بهتر است افراد مواد خوراکی مورد نیاز خود را همراه داشته باشند تا مجبور به خرید از بوفه باشگاه نشوند. در صورت نیاز نیز از مواد خوراکی که دارای بسته بندی های بهداشتی می باشند، استفاده کنید.
  4. رشته های ورزشی پربرخورد مانند کشتی، کاراته، فوتسال و … احتمال ابتلا به بیماری را افزایش می دهند. برای ورزش در باشگاه، ورزش های کم خطر را امتحان کنید. فعالیت های بدنی که به شما این امکان را می دهد تا فاصله ۲ متر را با دیگران رعایت کنید، سلامتی شما را تضمین می کنند.
  5. حتما وسایل شخصی خود را همراه داشته باشید تا مجبور به استفاده از وسایل موجود در باشگاه نشوید. وسایلی مانند زیرانداز برای ورزش هایی نظیر یوگا، حوله شخصی، محلول ضدعفونی کننده و بطری آب برخی از این موارد هستند.

 در برخی باشگاه ها تعدادی حوله وجود دارد که در اختیار افراد قرار می گیرد. به هیچ عنوان از حوله های موجود در باشگاه استفاده نکنید زیرا احتمال انتقال ویروس از این طریق بسیار بالا می باشد. حوله یکبار مصرف استخری گزینه ی مناسبی برای استفاده در باشگاه می باشند.

محصولات مرتبط:

حوله یکبار مصرف بسته ۱ عددی

محصولات مشابه ست ملحفه و روبالشی یکبار مصرف روبالشی یکبار مصرف زیرانداز پارچه ای ضد آب ملحفه رولی یکبار مصرف حوله یکبار [...]

ملحفه رولی

محصولات مشابه ست ملحفه و روبالشی یکبار مصرف روبالشی یکبار مصرف زیرانداز پارچه ای ضد آب حوله یکبار مصرف ۵ عددی ملحفه [...]

روبالشی یکبار مصرف

محصولات مشابه ست ملحفه و روبالشی یکبار مصرف حوله یکبار مصرف ۵ عددی زیرانداز پارچه ای ضد آب ملحفه رولی یکبار مصرف [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *