برق انداختن سرامیک ها

در اغلب خانه های مدرن امروزی استفاده از سرامیک به دلیل زیبایی و جذابیت آن بسیار رایج است. اما شاید دلیل اینکه برخی از افراد استفاده از پارکت و … را ترجیح می دهند این است که پوشش سرامیک نیاز به رسیدگی بیشتری دارد.

بسیاری از خانم های خانه دار از کثیف شدن مداوم سرامیک ها به خصوص سرامیک آشپزخانه شکایت دارند، اگر سرامیک مورد استفاده سفید و بدون رگه باشد هر کثیفی، گرد و غبار و آلودگی بر روی آن بسیار نمایان بوده و نیاز به تمیز کردن مکرر دارد.

البته همان طور که گفته شد باید بپذیریم که سرامیک اغلب نیاز به تمیز کردن بیشتری دارد اما استفاده از برخی شوینده ها می تواند کار ما را راحت تر کند.

شما برای تمیز کردن سرامیک ها از چه محلول یا ماده ی شوینده ای استفاده می کنید؟

در این مطلب با ما همراه باشید تا چند روش خانگی آسان جهت تمیز و براق شدن سرامیک ها به شما آموزش دهیم.

البته توجه داشته باشید که داشتن برنامه ی منظم جهت تمیز کردن سرامیک ها بسیار مهم است. به طور مثال سعی کنید سرامیک های آشپزخانه را پس از هر شام و ناهار با استفاده از زمین شوی تی بکشید، هرچقدر بیشتر این کار را انجام دهید زحمت شما برای دفعات بعدی کم تر خواهد شد و از خشک شدن ذرات غذا و … بر روی سرامیک جلوگیری می شود.

شما می توانید مطلب تکنیک های تمیز کردن انواع کفپوش و سرامیک را مطالعه کنید.

استفاده از سرکه سفید

سرکه ی سفید یک ماده ی در دسترس است که به راحتی می توان آن را تهیه کرد اگر تا به حال از این ماده جهت تمیز کردن سرامیک ها استفاده نکرده اید پیشنهاد می کنیم حتما یکبار آن را امتحان کنید تا متوجه شوبد که سرکه و آب یکی بهترین شوینده های سرامیک است. البته توجه داشته باشید که می بایست آن را حتما با آب ترکیب کنید و درصد سرکه نیز نباید خیلی زیاد باشد.

استفاده از جوش شیرین

جوش شیرین ماده ایست به شدت پرکاربرد جهت نظافت و تمیز کردن روغن و لکه های روغن، می توانید مقداری جوش شیرین را با آب ترکیب کرده به شکل یک خمیر درآورید و بر سطح مورد نظر بکشید.

پیشنهاد می کنیم مطلب جوش شیرین ماده ای شگفت انگیز در نظافت منزل را نیز مطالعه کنید.

محصولات مرتبط:

دستمال میکروفایبر شیشه

محصولات مشابه دستمال میکروفایبر سطوح دستمال میکروسافت اقتصادی دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال میکروفایبر شیشه پرسان دستمال های میکروفایبر [...]

دستمال میکروسافت اقتصادی (چند منظوره)

محصولات مشابه دستمال میکروفایبر سطوح دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال پرسان پلاس دستمال جادویی کوچک دستمال میکروسافت اقتصادی (چند [...]

دستمال جیر

محصولات مشابه دستمال جیر خودرو دستمال میکروفایبر سطوح دستمال شیشه دستمال جادویی کوچک دستمال جیر پرسان «Synthetic suede cloth» از مهمترین قابلیت [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *