حوله یکبار مصرف

بر اساس مطالعات جدید، حوله ها بیشتر از آنچه فکرش را بکنید کثیف هستند! بنابراین آلودگی و باکتری های حوله را جدی بگیرید.

باکتری های حوله حمام را می توان با جایگزین کردن حوله یکبار مصرف در سفر ها و غیره برطرف نمود.

یک میکروبیولوژیست در دانشگاه آریزونا اخیرا اعلام کرده است ۹۰ درصد حوله های حمام، آلوده به باکتری کولیفورم است و ۱۴ درصد هم باکتری ای کولای دارند. بر اساس مطالعات دیگری که این فرد انجام داده است، این باکتری در حوله دستی آشپزخانه هم وجود دارد. میزان انتشار باکتری بستگی به نحوه شستشوی حوله دارد.

حوله حمام می‌تواند همچون یک زمین پرورش باکتری، قارچ، باشد و بسیاری از انواع میکروب‌هایی را در خود جا داده باشد.

حوله های مرطوب محل مناسبی برای تولید باکتری های مختلف هستند. البته باید بدانیم که ما به طور مداوم در همه جا و با لمس هر چیزی با باکتری ها ارتباط داریم.

تقریبا می توان گفت باکتری های روی حوله های حمام، همان باکتری های روی پوست شما هستند؛ در صورتی که بدن شما هیچ زخم و صدمه دیدگی نداشته باشد دلیلی ندارد که میکروب های آن زخم ها به حوله منتقل شده و در استفاده های بعدی دوباره به صورت خطرناک تر به شما بازگردند.

بنابراین در شرایطی که بدن شما سالم و بدون مشکلات پوستی باشد، توصیه می شود که پس از ۳ یا ۴ بار استفاده از حوله های حمام آنها را بشویید.

در صورتی که زخم یا جراحتی در بدن وجود داشته باشد بهتر است از حوله یکبار مصرف پرسان استفاده کنید تا زخم های شما دچار مشکل نشود.

بصورت کلی اگر هر دو یا سه روز یکبار حوله‌ها را در آب داغ و با استفاده از مواد سفیدکننده بشویید و آن‌ها را در نور خورشید آویزان کنید تا خشک شوند، می‌توان گفت بهداشت را به خوبی رعایت کرده‌اید.

 

حوله مسافرتی

محصولات مرتبط:

حوله یکبار مصرف بسته ۱ عددی

محصولات مشابه ست ملحفه و روبالشی یکبار مصرف روبالشی یکبار مصرف زیرانداز پارچه ای ضد آب ملحفه رولی یکبار مصرف حوله یکبار [...]

ملحفه رولی

محصولات مشابه ست ملحفه و روبالشی یکبار مصرف روبالشی یکبار مصرف زیرانداز پارچه ای ضد آب حوله یکبار مصرف ۵ عددی ملحفه [...]

روبالشی یکبار مصرف

محصولات مشابه ست ملحفه و روبالشی یکبار مصرف حوله یکبار مصرف ۵ عددی زیرانداز پارچه ای ضد آب ملحفه رولی یکبار مصرف [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *