ترفند نظافت منزل

کاربرد دستمال میکروفایبر در نظافت منزل چیست و چه تفاوتی با دستمال های نخی معمولی دارد؟ ممکن است این سوال برای شما هم پیش آمده باشد. در ادامه می خواهیم کمی بیشتر در مورد این موضوع توضیح دهیم.

چند سالی است که اسم دستمال های میکروفایبر بیشتر از قبل به گوش همه ی ما خورده است.

تاریخچه ی وجود الیاف میکروفایبر به اواسط قرن ۲۰ برمی گردد که البته در آن مقطع زمانی نسبت به امروز کاربرد فراوانی نداشتند.

میکروفایبر پارچه ای است که از رشته های پلی استر و نایلون ساخته شده و الیاف آن بسیار نازک هستند. این الیاف اگر از مقطع عرضی دیده شوند شبیه ستاره می باشند و به دلیل همین ساختار متفاوت آلودگی ها و باکتری ها را نسبت به سایر دستمال ها بهتر به خود جذب می کنند.

نظافت با این دستمال ها به مراتب از دستمال های معمولی سریع تر بوده و نتیجه ی بهتری دارد. از دیگر مزیت دستمال های میکروفایبر می توان به این نکته اشاره کرد که آسیبی به محیط زیست نمی زنند و برای شستن و تمیز کردنشان نیاز به هیچگونه مواد شوینده ی شیمیایی نیست.

هم چنین زمان خشک شدن این دستمال ها نسبت به دستمال های معمولی کم تر می باشد. این دستمال ها برای جمع آوری آب بسیار مفید بوده زیرا قابلیت جذب آب تا ۷ یا ۸ برابر وزن خود را دارا هستند.

از این دستمال ها می توان در دو حالت تر و خشک استفاده کرد. در حالت خیس توانایی از بین بردن آلودگی ها بدون به جا ماندن ذره ای کثیفی را دارا هستند و در حالت خشک که برای گردگیری وسایل و سطوح از آن ها استفاده می شود به دلیل اینکه بار الکتریکی مثبت دارند به راحتی ذرات گرد و غبار را که دارای بار الکتریکی منفی هستند به خود جذب می کنند.

الیاف بسیار نازک میکروفایبر می توانند درصد بسیار بالایی از قارچ ها و باکتری ها را به خود جذب کنند. در حالت کلی به دلیل اهمیت نظافت منزل و پاکیزگی آن نمیتوان از کاربرد این دستمال ها چشم پوشی کرد.

محصولات مرتبط:

دستمال میکروفایبر شیشه

محصولات مشابه دستمال میکروفایبر سطوح دستمال میکروسافت اقتصادی دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال میکروفایبر شیشه پرسان دستمال های میکروفایبر [...]

دستمال میکروسافت اقتصادی (چند منظوره)

محصولات مشابه دستمال میکروفایبر سطوح دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال پرسان پلاس دستمال جادویی کوچک دستمال میکروسافت اقتصادی (چند [...]

دستمال میکروفایبر سطوح

محصولات مشابه دستمال میکروسافت اقتصادی دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال پرسان پلاس دستمال میکرو فایبر سطوح پرسان «Microfiber» یک [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

برچسب‌ها:

4 نظرات در مورد;کاربرد دستمال های میکروفایبر در نظافت منزل چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *