پروتکل سفر در کرونا

سفر کردن در ایام کرونا از جمله مواردی است که این روزها بسیار زیاد در مورد آن می شنویم. شاید نتوانید تصور کنید که با سفر کردن در چنین موقعیتی تا چه اندازه احتمال انتقال ویروس به دیگران را افزایش می دهید.

در این روزهایی که همه ی ما به نوعی درگیر ویروس کرونا هستیم و تا حد امکان سعی می کنیم نکات بهداشتی مقابله با این ویروس را به بهترین نحو رعایت کنیم لازم است رعایت نکات بهداشتی کرونا در سفر را بسیار جدی بگیریم.

با همه ی این اوصاف ممکن است شرایطی پیش بیاید که مجبور به سفر در این روزها شویم اگرچه اکثر افراد در چنین موقعیت هایی نکات بهداشتی مقابله با کرونا را بسیار بهتر از قبل رعایت می کنند اما یاداوری مجدد آن ها خالی از لطف نیست.

۱- اگر با ماشین خود سفر می کنید اولین مساله ای که باید به آن توجه داشته باشید سوخت گیری کامل قبل از شروع سفر و هم چنین چک کردن ماشین به لحاظ فنی و … است.

اگر یک درصد هم احتمال می دهید که خودروی شما ممکن است در طول سفر با مشکلی مواجه شود بهتر است تا زمان رفع مشکل از سفر خودداری کنید رفتن شما به تعمیرگاه در طول سفر و توقف در کنار جاده همه و همه از عواملی هستند که احتمال انتقال و ریسک ابتلا به کرونا را افزایش می دهند.

۲- تا حد امکان در طول سفر از پیاده شدن از ماشین خودداری کنید. به همین جهت سعی کنید تمام وسایل مورد نیاز خود را از قبل خریداری کنید تا مجبور به پیاده شدن از ماشین نباشید.

۳- به هیچ عنوان از غذاهای بین راهی استفاده نکنید و حتما برای سفر خود غذای خانگی به اندازه ی کافی تهیه کنید تا خطر انتقال کرونا از طریق غذا را به حداقل برسانید.

۴- ژل ضدعفونی کننده و الکل حتما به همراه داشته باشید و همواره دست های خود را ضد عفونی کنید.

۵- به اندازه ی کافی کیسه ی زباله به همراه داشته باشید تا در صورت لزوم بسته بندی های مواد خوراکی و وسایلی را که تصور می کنید احتمال آلودگی در آن ها بیشتر است داخل آن قرار دهید.

۶- بهتر است قبل از سفر تمام قسمت های داخلی خودرو را ضد عفونی را کنید، انجام این کار خصوصا اگر فرزند کوچک دارید بسیار ضروری است.

پروتکل های بهداشتی سفر

۷- اگر برایتان مقدور است در فضای ماشین نیز سعی کنید از ماسک استفاه کنید.

۸- زمانی که ماشین درحال حرکت است شیشه های خودرو را کمی باز بگذارید تا هوا داخل خودرو جریان داشته باشد.

۹- سعی کنید از سرویس های بهداشتی عمومی نیز استفاده نکنید در سرویس های عمومی به دلیل سر بسته بودن فضا و رفت و آمد زیاد احتمال ابتلا به ویروس بالاست.

۱۰- به عنوان یک نکته ی کلی و همیشگی که باید در سفر رعایت کنید اگر مجبور هستید از سرویس های فرنگی استفاده کنید قبل از استفاده آن را ضدعفونی کنید و از پوشش توالت فرنگی یا همان کاور توالت فرنگی استفاده کنید.

با همه ی این اوصاف و با فرض اینکه تمام نکات بهداشتی را رعایت می کنید اما در هر صورت بهتر است از سفر در ایام کرونا خودداری کنید و آن را به زمان دیگری موکول کنید.

محصولات مرتبط:

روکش توالت فرنگی قابل حل در آب جیبی ۳ عددی

محصولات مشابه روکش توالت فرنگی قابل حل در آب (۳ عددی) روکش توالت فرنگی ضد آب (۲۰ عددی) روکش توالت فرنگی ضد [...]

روکش توالت فرنگی ضد آب جیبی ۳ عددی

محصولات مشابه روکش توالت فرنگی قابل حل در آب (۳۰ عددی) روکش توالت فرنگی ضد آب (۴۰ عددی) روکش توالت فرنگی قابل [...]

روکش توالت فرنگی ضد آب بسته ۴۰ عددی

محصولات مشابه روکش توالت فرنگی قابل حل در آب (۳ عددی) روکش توالت فرنگی ضد آب (۲۰ عددی) روکش توالت فرنگی قابل [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *