بهترین دستمال برای شیشه

بهترین دستمال برای شیشه کدام است؟ در این مطلب می خواهیم انواع دستمال هایی که برای گردگیری و نظافت استفاده می شوند شما می توانید از تمامی این دستمال ها برای نظافت شیشه استفاده کنید اما یکی از مواردی که به شما معرفی می کنیم و در انتهای این مطلب به آن اشاره شده و تنها مخصوص شیشه طراحی شده است و می توان گفت مناسب ترین دستمال برای شیشه است.

امروزه انواع و اقسام دستمال های مختلف با جنس ها و طرح های مختلف جهت نظافت در بازار موجود می باشد که شما می توانید بسته به نیاز خود آن ها را تهیه کنید در ادامه در رابطه با انواع این دستمال ها صحبت کرده و ویژگی ها و خصوصیات هر یک را ذکر می کنیم.


دستمال نخی

دستمال های نخی یکی از پرکاربردترین  انواع دستمال هایی هستند که در روزمره برای گردگیری و نظافت از آن ها استفاده می کنیم، از آنجایی که این دستمال ها به خوبی می توانند آب را به خود جذب کرده و گرد و غبار را از روی سطوح پاک کنند از آن ها معمولا برای تمامی سطوح استفاده می کنند اما مشکلی که وجود دارد این است که پس از چند بار استفاده و گردگیری سطوح مختلف پرزها و گرد و غبار دستمال از محلی به محل دیگر منتقل شده و بنابراین آلودگی را نیز به محل بعدی که قصد تمیز کردن آن را دارید انتقال می دهند.پ

علاوه بر این برای تمیز کردن شیشه چندان مناسب نیستند و احتمالا بعد از تمیز کردن با دستمال نخی پرزهای خود دستمال نیز به سطح شیشه اضافه خواهد شد.


دستمال میکروفایبر

شاید یکی از پرتکرار ترین اسم هایی که برای دستمال های نظافتی در این چند سال اخیر شنیده ایم دستمال های میکروفایبر هستند اما این دستمال ها واقعا چه ویژگی منحصر به فردی دارند؟

الیاف میکروفایبر دارای مقطع ستاره ای بوده و دارای خاصیت الکترواستاتیک جهت جذب هرچه بهتر ذرات گرد و غبار دارد در واقع به دلیل داشتن بار الکتریکی مثبت ذرات گرد و غبار را که بار الکتریکی منفی دارند را به راحتی جذب می کنند.

دستمال نظافت میکروفایبر مقرون به صرفه بوده و حتی بدون مواد شوینده نیز می توانید از آن ها استفاده کنید علاوه بر این ضد حساسیت بوده و با پوست دست سازگاری دارند و مهمترین مورد اینکه هیچگونه پرز و رد آب را از خود به جا نمی گذارند.

از دستمال های میکروفایبر می توانید برای آشپزخانه، لوازم، حمام و کف، خودرو و … استفاده کنید. به دستمال های میکروفایبر دستمال همه کاره نیز می گویند.

می توان گفت میکروفایبرها یکی از بهترین دستمال ها برای گردگیری هستند که می توانید برای نظافت شیشه نیز از آن استفاده کنید.

شرکت پرسان یکی از بزرگ ترین تولید کننده هایی است که اقدام به تولید و فروش عمده دستمال میکروفایبر و انواع دستمال جادویی کرده است شما می توانید جهت خرید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

همچنین می توانید مطلب کاربرد دستمال های میکروفایبر در نظافت منزل را نیز مطالعه کنید.

دستمال میکروفایبر


دستمال جیر بهترین دستمال برای شیشه ماشین و بدنه خودرو

دستمال های جیر نوع دیگری از دستمال های میکروفایبر هستند که جهت نظافت به کار میروند اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم این دستمال ها چیزی شبیه به دستمال های عینک هستند ولی در سایز و ابعاد بزرگ تر بنابراین برای تمیز کردن سطوح صاف و صیقلی، برق انداختن لوازم فلزی و چرمی داخل خودرو، تمیز کردن مانیتور و … بسیار کارایی دارند.

البته برای تمیز کردن خودرو می توانید از دستمال شیشه خودرو نیز استفاده کنید که دقیقا به همین منظور طراحی شده و مناسب بدنه ی ماشین نیز می باشد.

از این دستمال برای تمیز کردن شیشه های خودرو و به طور کلی سطوح شیشه ای و آینه ای نیز می توانید استفاده کنید در واقع این بهترین دستمال برای شیشه ماشین و بدنه خودرو و همچنین قسمت های داخلی ماشین است.

نظافت بدنه خودرو


دستمال جادویی

دستمال های جادویی و میکروفایبر تا حد زیادی مشابه یکدیگر هستند با این تفاوت که دستمال های میکروفایبر عمر بیشتری نسبت به دستمال های جادویی دارند.

با این حال دستمال های جادویی نیز قابلیت ۳ تا ۴ بار شست و شو را نیز دارند. شما می توانید این دستمال ها را به صورت رولی یا ورقه ای تهیه کنید.

این دستمال ها نیز مانند دستمال های میکروفاییر از مواد بهداشتی و ضد حساسیت تهیه شده و برای نظافت و پاک کردن کابینت ها، اتاق ها، سرویس های بهداشتی و … کاربرد دارد.

تمیز کردن شیشه و آینه


 

شما می توانید مطلب طرز استفاده از دستمال جادویی را نیز مطالعه کنید.

دستمال جادویی به دلیل بدون پرز بودن نیز گزینه خوبی برای تمیز کردن شیشه است اما بهترین دستمالی که می توانید برای شیشه استفاده کنید دستمال مخصوص شیشه است که در ادامه آن را معرفی می کنیم.

بهترین دستمال جادویی

برندهای مختلفی در زمینه تولید انواع دستمال جادویی فعالیت می کنند که شما می توانید با یک سرچ ساده آن ها را تهیه کنید برند پرسان نیز در زمینه تولید انواع دستمال جادویی و میکروفایبر و … فعالیت می کند و همواره سعی کرده است که از بهترین مواد و بالاترین کیفیت برای تهیه محصولات خود استفاده کند.


بهترین دستمال مناسب برای شیشه

دستمال هایی که مخصوص شیشه طراحی شده اند از آن جهت که به هیچ وجه رد آب و لکه از خود به جای نمی گذارند بسیار پر کابرد هستند و با قاطعیت می توانیم لقب بهترین دستمال برای شیشه را به آن بدهیم.

در هنگام خرید حتما به این نکته دقت کنید که دستمال هایی که در بازار با عنوان دستمال شیشه فروخته می شوند همان دستمال های میکروفایبر هستند که تنها با تغییر نام و عنوان به مشتری عرضه می شوند اما در این بین شرکت نرمدیس کالا دستمال های مخصوص شیشه را با قابلیت های ویژه تری تولید کرده است که با دستمال های میکروفایبر متفاوت است.

این دستمال ها در دو نوع زیر تولید شده اند:

  • دستمال شیشه جادویی
  • دستمال میکروفایبر شیشه

اما تفاوت این دو در چیست؟

ویژگی های دستمال جادویی شیشه: دستمال جادویی شیشه به صورت رولی و دارای پرفراژ عرضه می شود این دستمال کاملا بدون پرز بوده و قابلیت شست و شو و استفاده ی مجدد تا سه یا چهار بار را دارند، از جمله قابلیت های این دستمال به تمیز شدن سریع آن می توان اشاره کرد این بدان معناست که اگر دستمال کثیف شد به سادگی تنها با شستن آن زیر آب و در کوتاه ترین زمان تمیز خواهد شد.

دستمال بدون پرز شیشه

ویژگی های دستمال میکروفایبر شیشه:

دستمال میکروفایبر شیشه با داشتن یک جنس کاملا منحصر به فرد که چیزی شبیه به دستمال جیر است بهترین دستمال برای نظافت شیشه است، تنها کافیست یک بار آن را امتحان کنید تا متوجه تفاوت آن با دستمال های دیگر شوید.

دستمال شیشه پاک کن

شما می توانید دستمال شیشه های بدون پرز را تهیه کرده و هم برای نظافت شیشه ها و پنجره ها و هم جهت نظافت شیشه های اتومبیل از آن ها استفاده کنید.

محصولات مرتبط:

دستمال میکروفایبر شیشه

محصولات مشابه دستمال میکروفایبر سطوح دستمال میکروسافت اقتصادی دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال میکروفایبر شیشه پرسان دستمال های میکروفایبر [...]

دستمال میکروسافت اقتصادی (چند منظوره)

محصولات مشابه دستمال میکروفایبر سطوح دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال پرسان پلاس دستمال جادویی کوچک دستمال میکروسافت اقتصادی (چند [...]

دستمال میکروفایبر سطوح

محصولات مشابه دستمال میکروسافت اقتصادی دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال پرسان پلاس دستمال میکرو فایبر سطوح پرسان «Microfiber» یک [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *