دمنوش سیب و دارچین

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که در هنگام انتخاب یک نوشیدنی گرم اولین انتخابتان چای است به شما پیشنهاد می کنیم تنها برخی اوقات نیز از دمکرده ی گیاهان یا میوه های دیگر به عنوان دمنوش استفاده کنید و از خواص بی نظیر آن ها بهره مند شوید.

یکی از فوق العاده ترین دمنوش ها ترکیب جادویی سیب و دارچین است، به نظر می رسد اکثر افراد به طعم گرم و شیرین آن حس خوشایندی داشته باشند. ترکیب سیب و دارچین با طبع گرم خود می تواند به تقویت بدن شما کمک کند.

طرز تهیه دمنوش سیب و دارچین

همانطور که از نام آن پیداست برای درست کردن این دمنوش نیاز به سیب زرد یا قرمز و چوب دارچین دارید.

سیب ها را به چند تکه تقسیم کرده، هسته های آن را جدا کنید و با یک تکه دارچین داخل قوری انداخته و دم کنید.

حدودا نیم ساعت طول می کشد تا دمنوش شما آماده شود.

شما همچنین می توانید به جای استفاده از سیب از پوست آن استفاده کنید.

به عنوان یک پیشنهاد دیگر شما می توانید ترکیب سیب و دارچین را به عنوان یک طعم دهنده به چای معمولی اضافه کنید.

شما می توانید به جای دم کردن انواع دمنوش ها در قوری از کیسه دمنوش استفاده کنید، این کیسه ها خصوصا برای استفاده در سفر و محل کار بسیار مناسب هستند.

دم کرده سیب و دارچین

خواص دمنوش سیب و دارچین

چنانچه سیب و دارچین را به عنوان طعم دهنده به چای غنی از آنتی اکسیدان اضافه می کنید خواص بالقوه ی آن بیشتر می شود.

دمنوش سیب و دارچین یک پیشنهاد خوب و مقوی برای جلوگیری از سرماخوردگی است.

در ادامه با خواص دمنوش سیب و دارچین بیشتر آشنا شوید:

تنظیم قند خون و تثبیت کننده کلسترول

دارچین به تنظیم قند خون و کاهش کلسترول کمک می کند، مطالعه ای توسط دانشگاه کشاورزی NWFP در پاکستان نشان داد که مصرف روزانه ی ۱ تا ۶ گرم دارچین باعث کاهش سطح قند خون، تری گلیسیرید و کلسترول در بیماران دیابتی نوع ۲ می شود. افزودن دارچین به چای سیب خواص ذاتی میوه را در سوخت و ساز کلسترول از طریق افزایش منگنز بیشتر می کند.

ویتامین B-6

سیب از طریق ویتامین محلول در آب که حاوی ویتامین B-6 است به حمل و افزایش میزان اکسیژن مورد نیاز سیستم های بدن کمک می کند. ویتامین B-6 همچنین با کمک به حفظ اندام های لنفاوی تولید کننده گلبول های سفید خون، نقشی حیاتی در سیستم ایمنی بدن ایفا می کند. مطالعات دانشگاه آریزونا نشان می دهد که دارچین می تواند با ایجاد پشتیبانی آنتی اکسیدانی از سلولهای اپیتلیال آسیب دیده انسان نقش B-6 را تقویت کند.

با ۵ میوه ی فراموش شده و خواص آن ها آشنا شوید.

فیبر کافی
به موازات کمک به جلوگیری از یبوست، بواسیر و دیورتیکولوز، فیبر غذایی موجود در سیب و دارچین می تواند به محافظت در برابر سرطان روده بزرگ کمک کند. کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده عصاره دارچین را در پیشگیری از سرطان روده بزرگ موثر می داند.

اگر عاشق دمنوش هستید و یا صرفا به خاطر خواصش آن را مصرف می کنید با طرز تهیه دمنوش بابونه (لاته بابونه، لاته بابونه یخی و …) آشنا شوید.

محصولات مرتبط:

دستمال پرسان اقتصادی

محصولات مشابه دستمال جادویی ورقه ای دستمال شیشه دستمال جادویی بزرگ دستمال پرسان پلاس دستمال جادویی کوچک دستمال جادویی اقتصادی «Economic magical [...]

اسفنج جادویی نانو

محصولات مشابه دستمال پرسان اقتصادی کیسه چای و دمنوش سفره یکبار مصرف دستمال میکروفایبر سطوح اسفنج جادویی «Magical Sponge» ابر جادویی نانو [...]

سفره یکبار مصرف کاغذی

محصولات مشابه دستمال پرسان اقتصادی کیسه چای و دمنوش کیسه زباله رولی دستمال میکروفایبر سطوح سفره یکبار مصرف «Disposable tablecloth» سفره های [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *