سفره یکبار مصرف قرمز

برای ما ایرانی ها زیبایی، چیدمان، آراستگی و هماهنگی وسایل منزل از جایگاه ویژه ای برخوردار است، این اهمیت زمانی که قصد مهمانی دادن داشته باشید نیز دو چندان خواهد شد.

برای یک مهمانی ایده آل مطمئنا زمان زیادی را صرف درست کردن غذا و تزئینات آن می کنید و برای اینکه تدارکات و غذاهای شما جلوه ی بهتری داشته باشد مهم است که روی چه سفره ای چیده شده باشند.

حتی اگر غذا را بر روی میز سرو می کنید نیز کشیدن یک سفره ی یکبار مصرف بر روی آن علاوه بر اینکه در انتها کار شما را از بابت تمیز کردن میز راحت خواهد کرد از ایجاد خط و خش بر روی شیشه نیز جلوگیری می کند.

اما بهترین سفره ی یکبار مصرف کدام است و چه ویژگی هایی دارد؟

بهداشت سفره یکبار مصرف

شاید شما هم شنیده باشید که استفاده از سفره های یکبار مصرف به دلیل اینکه ممکن است در آن ها کربن به کار رفته باشد برای سلامتی خطر دارد، درست شنیده اید! جالب است بدانید که چند سال گذشته رئیس اتحادیه تولید کنندگان پلاستیک نسبت به استفاده ی مردم از این سفره ها هشدار داد.

برای اینکه میزان آسیب رساندن کربن به بدنتان را بدانید ذکر این نکته کافی است که دستگاه هایی که این سفره ها را تولید می کنند پس از مدتی احتیاج به بازسازی دارند.

دلیل استفاده ی برخی تولیدکنندگان از کربن در تولید این محصول واضح است، کم هزینه بودن آن! حالا شاید بهتر متوجه شده باشید که چرا برخی از سفره های یکبار مصرف قیمت پایینی داشته و حتی دارای نام و نشان نیز نمی باشند.

اما آیا به این بدان معناست که به طور کلی نباید از سفره های یکبار مصرف استفاده کرد؟

پاسخ قطعا خیر است! در این میان تولیدکنندگانی نیز هستند که از بهترین و با کیفیت ترین مواد برای تهیه ی این محصول استفاده می کنند.

این تولیدکنندگان خیال شما را از بابت سلامت و بهداشتی بودن سفره ها راحت کرده اند.

زیبایی و کیفیت یک فاکتور مهم در انتخاب سفره های یکبار مصرف

همانطور که گفتیم رنگ و طرح سفره، زیبایی غذاهای شما را دو چندان می کند. سعی کنید رنگ سفره را متناسب با رنگ بشقاب ها انتخاب کنید، از انتخاب طرح های بسیار شلوغ خودداری کنید زیرا زیبایی چیدمان شما را از بین خواهد برد، بهترین گزینه استفاده از طرح های ساده و یا سفره یکبار مصرف با طرح های کلاسیکی مانند چهارخانه است که علاوه بر سادگی، جلوه ی زیبایی به چیدمان شما می بخشند.

سفره یکبار مصرف مشکی

قیمت مناسب، استفاده از مواد اولیه ی مرغوب، کیفیت و زیبایی ۴ فاکتور اصلی در انتخاب سفره های یکبار مصرف هستند.

مطلب پیشنهادی: ۵ آداب مهمانی که امروزه فراموش شده اند

محصولات مرتبط:

دستمال پرسان اقتصادی

محصولات مشابه دستمال جادویی ورقه ای دستمال شیشه دستمال جادویی بزرگ دستمال پرسان پلاس دستمال جادویی کوچک دستمال جادویی اقتصادی «Economic magical [...]

اسفنج جادویی نانو

محصولات مشابه دستمال پرسان اقتصادی کیسه چای و دمنوش سفره یکبار مصرف دستمال میکروفایبر سطوح اسفنج جادویی «Magical Sponge» ابر جادویی نانو [...]

سفره یکبار مصرف کاغذی

محصولات مشابه دستمال پرسان اقتصادی کیسه چای و دمنوش کیسه زباله رولی دستمال میکروفایبر سطوح سفره یکبار مصرف «Disposable tablecloth» سفره های [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *