ترفند از بین بردن لکه ها

به وجود آمدن لکه بر روی پارچه، فرش و … می تواند چالش بزرگی به وجود آورده و از بین بردن آن کمی سخت به نظر برسد، نکته ی مهمی که رعایت کردن آن در بهتر پاک شدن لکه ها تاثیر گذار می باشد زمان است. هر چه زمان بیشتری از به وجود آمدن لکه ها گذشته باشد لکه ها سر سخت تر شده و حتی گاهی ممکن است اصلا پاک نشوند.

در این مطلب می خواهیم چند راه حل ساده در مواجهه با لکه ها را به شما آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

۱- لکه رنگ را از روی پارچه فورا با آب سرد پاک کرده و آن را در آب گرم و پودر رختشویی یا صابون بشویید، لکه های رنگ کهنه معمولا پاک نمی شوند.

۲- برای از بین بردن لکه شمع روی لباس ابتدا آن را با چاقو پاک کرده بعد زیر و روی آن را کاغذ خشک کن می گذاریم و اتو می کشیم و چند بار کاغذ خشک کن را جابجا می کنیم و مجددا اتو می کشیم، اگر جای آن باقی ماند با بنزین آن را پاک می کنیم.

۳- برای پاک کردن لکه های قهوه از روی از روی پارچه های نخی و کتانی یک قاشق پای خوری تخم مرغ خام هم زده را با یک قاشق چای خوری گلیسیرین مخلوط می کنیم و روی لکه می مالیم بعد محل لکه را با آب گرم می شوئیم و به حالت نمدار اتو میکشیم.

۴- برای از بین بردن خون از لباس آن را در محلول آب اکسیژنه قرار داده وقتی بی رنگ شد با کمی پودر و آب تمیز آن را می شوئیم.

۵- برای از بین بردن لکه جوهر، ماست را روی لکه ریخته و پس از مدتی آن را پاک می کنیم و با دستمال میکروفایبر سطوح بر روی آن می کشیم.

۶- برای از بین بردن آدامس از روی فرش یک قطعه یخ را روی آن قرار می دهیم و کمی بر روی آن می کشیم تا سفت شود سپس آن را به راحتی از روی فرش پاک می کنیم.

۷- برای تابلوهای رنگ روغن یک سیب زمینی را نصف می کنیم و به آرامی روی سطح آن می کشیم، این کار را می توانید با یک لایه ی نازک سیب زمینی انجام دهید.

محصولات مرتبط:

دستمال میکروفایبر شیشه

محصولات مشابه دستمال میکروفایبر سطوح دستمال میکروسافت اقتصادی دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال میکروفایبر شیشه پرسان دستمال های میکروفایبر [...]

دستمال میکروسافت اقتصادی (چند منظوره)

محصولات مشابه دستمال میکروفایبر سطوح دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال پرسان پلاس دستمال جادویی کوچک دستمال میکروسافت اقتصادی (چند [...]

دستمال میکروفایبر سطوح

محصولات مشابه دستمال میکروسافت اقتصادی دستمال شیشه دستمال پرسان پلاس ورقه ای دستمال پرسان پلاس دستمال میکرو فایبر سطوح پرسان «Microfiber» یک [...]

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: parsanpro@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *